۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۸:۰۶

جودو جوانان جهان - امارات؛

فتحی پور به مدال نرسید/برنامه جودوکاران ایران در روز سوم

فتحی پور به مدال نرسید/برنامه جودوکاران ایران در روز سوم

جودوکار تیم ملی ایران که در یک قدمی کسب مدال بود در نهایت عنوانی بهتر از پنجم کسب نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر ،  مهدی فتحی پور جودوکار وزن ۶۶- کیلوگرم تیم ایران که به دیدار رده بندی رسیده بود در مبارزه برای کسب مدال برنز نتیجه را به «دانیل کارگنین» از برزیل واگذار کرد و پنجم شد. وی امروز پس از استراحت در مرحله نخست، «مان خابار» از مغولستان، « ادگاردو» از مكزيك و «جان تلو» از کلمبیا را با ضربه فنی شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی به «گیارتو» از اسپانیا باخت و به دیدار رده بندی راه يافت. 

تیم ایران امروز دو نماینده دیگر هم داشت که در وزن ۶۶- کیلوگرم عليرضا خجسته با دو پیروزی مقابل «واوريزسك» از لهستان و « راشد» از امارات ، به نماینده برزيل باخت و از دور رقابتها کنار رفت. اميد تيزتك در وزن ٧٣- كيلوگرم «سوت من» از نیوزیلند و «هنّان والد»از هلند را شکست داد و به «اروس خان بك» از روسيه با امتیاز «یوکو» باخت و از دور رقابتها کنار رفت.

روز گذشته هم محمد رشنونژاد عنوان هفتمی را کسب کرد و احمد قاسمی هم حذف شده بود. 

در ادامه این رقابتها فردا یکشنبه در سومین روز مسابقات جودوکاران اوزان ۸۱- و ۹۰- کیلوگرم به دیدار رقبای خود می روند که از تیم ایران سه جودوکار رقابتهای خود را برگزار می کنند. ایمان نيك اقبال در وزن ٨١- كيلوگرم در اولين ديدار به مصاف «الچیر» لبناني مي رود و در صورت پيروزي « فرانك دي ويت» از هلند را پيش رو خواهد داشت. در اين وزن ٥٤ جودوكار در جدول حضور دارند . 

در وزن ٩٠- كيلوگرم كه ٣٥ جودوكار شركت كرده اند تيم ایران دو نماينده دارد. حميدرضا ملك زاده قهرمان نوجوانان آسيا در اولين ديدار با «جک هاتون" از آمريكا مبارزه مي كند و در صورت كسب پيروزي با برنده مبارزه روسيه و ژاپن پيكار خواهد كرد. 

در همين وزن حامد رشيدي در دور نخست استراحت دارد و سپس با «هوم برتو» از برزيل مبارزه مي كند. وي نيز در صورت پيروزي يكي از جودوكاران گرجستان ، آمريكا يا كره جنوبي را پيش رو خواهد داشت. 

رقابتهای جودو قهرمانی جوانان صبح جمعه با حضور ٥٦٠ جودوكار از ٨٢ كشور به ميزباني امارات در ابوظبي آغاز شد و تا روز سه شنبه پنجم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2949002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha