۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷

استفاده از استادکاران فنی و حرفه ای در آموزشکده های سما

استفاده از استادکاران فنی و حرفه ای در آموزشکده های سما

آیین نامه چگونگی استفاده از استادکاران فنی و حرفه ای در آموزشکده ها و هنرستان های سما برای تدریس دروس عملی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و سومین جلسه شورای سازمان سما با حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما و اعضای شورای سازمان سما در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

بررسی گزارشات مالی سال ۱۳۹۳ سازمان سما، آیین نامه مالی سازمان، آیین نامه چگونگی استفاده از استادکاران فنی و حرفه ای در آموزشکده ها و هنرستان های سما برای تدریس دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی، آیین نامه چگونگی بورسیه و ادامه تحصیل اعضای هیات علمی آموزشکده های فنی و حرفه ای سما، آیین نامه حق حضور در جلسات از جمله دستورات این جلسه بود.

تمام دستورات بیست و سومین جلسه سازمان از سوی اعضا به تصویب رسید و تنها درخصوص چگونگی بورسیه و ادامه تحصیل اعضای هیات علمی سما مقرر شد پس از طرح در کمیسیون دائمی شورای سازمان و جمع بندی نظرات کارشناسی، در دستور جلسه بعدی شورای سازمان قرار گیرد.

میرزاده در این جلسه بر کالبد شکافی و آسیب شناسی مسائل مالی گذشته به منظور اتخاذ تصمیم ها و راهکارهای اصولی و منطقی مالی و اداری آتی تاکید کرد.

وی بررسی عوامل کاهش اندوخته سال ۹۳ و ارائه گزارش عملکرد فیزیکی سازمان سما را برای طرح در جلسه بعدی شورای سازمان سما تعیین و مقرر کرد.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به وجود مراجع متعدد نظارتی در این دانشگاه، انتخاب هیات های نظارتی به منظور نظارت بر امور آموزشکده ها و مدارس سازمان سما در کنار روسای شوراهای سیاست گذاری استانها را پیشنهاد کرد.

کد خبر 2949234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha