۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶

میرزاده شهادت دو دانشجوی دانشگاه آزاد را تسلیت گفت

میرزاده شهادت دو دانشجوی دانشگاه آزاد را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه آزاد در پیام های جداگانه شهادت دو دانشجوی واحد تهران مرکز و یادگار امام (ره) که در راه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام بدین شرح است:

«انالله و انا‌‌الیه راجعون

شهادت مصطفی صدرزاده، دانشجوی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و در راه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با تروریست های تکفیری دست نشانده ارتجاع و استکبار، برگ زرینی بر تاریخ رشادت های مردم غیور ایران اسلامی اضافه کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد این ضایعه را به خانواده محترم شهید سرافراز صدرزاده و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

همچنین در پیام دیگر رئیس دانشگاه آزاد آمده است:

انالله و انا‌الیه راجعون

شهادت امین کریمی، دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و در راه دفاع از حرم اهل بیت و مقابله با تروریست های تکفیری دست نشانده ارتجاع و استکبار، برگ زرینی بر تاریخ رشادتهای مردم غیور ایران اسلامی اضافه کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد این ضایعه را به خانواده محترم شهید سرافراز کریمی و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن شهید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

کد خبر 2951097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha