۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۳

پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر جودو نوجوانان

پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر جودو نوجوانان

پرونده دور مقدماتی رقابتهای لیگ برتر نوجوانان با مشخص شدن چهره چهار تیم به مرحله نیمه نهایی بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، هفته سوم و پایانی از دور مقدمانی رقابتهای لیگ برتر نوجوانان باشگاههای کشور روز جمعه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار و در نهایت چهره چهار تیم راه يافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.

بر همین اساس از گروه نخست نیروی مقاومت با ۳۶ امتیاز به عنوان تیم نخست و بسیج بازار بزرگ بین الملل مشهد با ۲۸ امتیاز راهی مرحله نیمه نهایی شدند. از گروه دوم نیز شهرداری گرمدره با ۳۶ امتیاز و شهید زین الدین قم با ۲۷ امتیاز به عنوان تیم های اول و دوم صعود کردند. در این گروه هیات جودو اصفهان با ۲۷ امتیاز و تفاضل برد و باخت انفرادی ۳۵ از صعود بازماند.

بنابراین در مرحله نیمه نهایی جمعه ۱۹ آذرماه نیروی مقاومت به مصاف شهید زین الدین قم می رود و بسیح بازار بزرگ بین الملل مشهد با شهید زین الدین قم دیدار می کنند. تیم های پیروز راهی بازی نهایی شده و تیم های بازنده دیدار رده بندی را برگزار می کنند. 

در مرحله مقدماتی  های خوزستان ، بسیج گیلان ، بسیج بازار بین الملل مشهد ، نیروی مقاومت ، شهید پیراینده ، شهدای داورزن و چالوس در گروه یک ، ایلام ، چناران ، همدان ، اصفهان ، هرمزگان ، شهید زین الدین و شهدای گرمدره در گروه دوم به رقابت پرداختند. 

کد خبر 2953660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha