۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵

رقابتهای جودو گراند اسلم - ابوظبی؛

جواد محجوب براي كسب مدال برنز تلاش مي كند

جواد محجوب براي كسب مدال برنز تلاش مي كند

آخرین نماینده کشورمان در رقابتهای گراند اسلم ابوظبی با شكست برابر قهرمان سال ٢٠١٤ جهان به ديدار رده بندي راه يافت.

به گزارش خبرنگار مهر ، د ادامه رقابتهای روز سوم و پایانی مسابقات گراند اسلم ابوطبی جودوکار وزن ۱۰۰- کیلوگرم کشورمان كه با سه پيروزي متوالي به نيمه نهايي رسيده بود در اين مرحله مقابل "لوكاس كارپلاك" قهرمان سال ٢٠١٤ جهان و نفر دوم رنكينگ با دو امتياز يوكو بازنده شد . وي براي كسب مدال برنز بايد با "كارل ريچهارد" نفر چهارم رنكينگ جهاني از آلمان پيكار كند.

محجوب دور نخست استراحت داشت و سپس مقابل  «مارتین پک» سوئدی با رنکنیگ ششم دنیا صاحب پیروزی شد و به دور سوم راه يافت.  وی در دومین مبارزه خود برابر «ایوان رمارنکو» جودوکار مقدونیه ای تیم ملی امارات هم با ضربه فنی پیروز و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. محجوب در سومين  مبارزه خود به مصاف «الخان ممدوف»  قهرمان سال ۲۰۱۳ جهان از آذربایجان رفت و در فاصله ۶۶ ثانیه به پایان بازی حریف خود را ضربه فنی کرد و به نیمه نهایی صعود ک

نماینده کشورمان در وزن ۱۰۰- کیلوگرم برای صعود به دیدار پایانی باید با «لوکاس کارپلاک» نفر دوم رنکنیگ جهانی و قهرمان سال ۲۰۱۴ جهان از جمهوری چک مباره کند. 

این دوره از رقابتها با حضور جودوکاران ۸۸ کشور روز جمعه در ابوظبی آغاز شد که در و روز نخست آقایی  ، بریمانلو ، بنا و ملایی موفق به کسب مدال نشدند. 

کد خبر 2955148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha