۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹

احداث سلامت کده طب سنتی در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد

احداث سلامت کده طب سنتی در دانشگاه آزاد واحد شهرکرد

سلامت کده طب سنتی در اراضی واحد شهرکرد دانشگاه آزاد با همکاری وزارت بهداشت احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد واحد چهارمحال و بختیاری، به ریاست حمید میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد واحد چهار محال و بختیاری عملکرد این واحد به خصوص در حوزه توسعه تحصیلات تکمیلی و اجرای طرح‌های ماندگار فرهنگی ارائه شد.

در این جلسه موضوع ارتقای حکم سرپرستی احمد بهرامی سرپرست دانشگاه آزاد واحد بروجن مطرح و هیأت امنا با تبدیل حکم سرپرستی وی به ریاست واحد، موافقت کردند.

همچنین گزارش وضعیت اسناد مالکیت اراضی در اختیار دانشگاه آزاد استان توسط دبیر هیأت امنای استان ارائه و مقرر شد کمیته‌ای چهار نفره متشکل از نماینده عمرانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، نماینده استاندار، نماینده اداره کل حقوقی دانشگاه آزاد و دبیر هیأت امنای استان تشکیل شود و هیأت امنای استان به این کمیته اختیار داد که به حل و فصل مشکل اراضی فاقد سند مالکیت دانشگاه بپردازد و نتیجه را گزارش کند.

طرح توجیهی احداث سلامت‌کده طب سنتی در اراضی واحد شهرکرد با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح و مقرر شد این طرح با رعایت مقررات و آئین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه اجرایی شود.

در این جلسه گزارش وضعیت سامانه آزمایشگاه‌های همکار آزاد (ساها) توسط دبیر هیات امنای استان ارائه شد.

همچنین در این جلسه طرح خرید یا احداث مجتمع فرهنگی – رفاهی در دهکده سیاحتی زاگرس مطرح شد و اعضای هیات امنا با احداث اردوگاه فرهنگی در مکان مناسب که باید در جلسه آتی هیات امنا با مطالعه کامل معین شود، با همکاری استانداری و با رعایت مقررات و آئین‌نامه مالی و معاملاتی دانشگاه موافقت کردند.

بحث تعیین تکلیف مراکز آموزشی لردگان و اردل برای تجمیع با واحد مرکز استان در این جلسه مطرح و مقرر شد و مرکز لردگان به یک پردیس در واحد شهرکرد تبدیل شود و تصمیم‌گیری در مورد مرکز اردل به جلسه آتی هیات امنا موکول شد.    

کد خبر 2955762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha