۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۹:۵۱

سبک زندگی یک ورزشکار باستانی در «یکی از میان جمع»

سبک زندگی یک ورزشکار باستانی در «یکی از میان جمع»

یک ورزشکار باستانی سوژه این قسمت از برنامه «یکی از میان جمع» که از شبکه افق پخش می شود قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، «یکی از میان جمع» که امروز ۱۷ آبان از شبکه افق پخش می شود روایتگر سبک زندگی افرادی است که شاید تفاوتی با دیگران نداشته باشند ولی سعی می کنند سلوک خود را بر اساس دستورات دینی و احکام شرع مقدس بنا کنند.

در هر قسمت از این مجموعه شاهد فعالیت های فرهنگی، دین و اجتماعی یکی از هموطنانی هستیم که تلاش می کنند بهتر و به نوعی اسلامی تر زندگی کنند. کمک به همنوع، رعایت ملزومات شرعی، مسئولیت پذیری، انجام وظیفه و صبر و بردباری ویژگی شاخص همه این افراد است.

در این قسمت از برنامه «یکی از میان جمع» برشی کوتاه از زندگی حسین سجادی اهل شهر مشهد به تصویر کشیده می شود. او ۵۲ سال سن دارد و خود را یکی از مجاوران بی شمار امام رضا(ع) می داند و به این امر افتخار می کند. سجادی به ورزش باستانی می پردازد تا از این طریق سالم باشد و بتواند به جامعه خدمت کند و این عقیده را در خود تقویت کرده البته شغل اصلی او انگشترسازی است.

سجادی در برنامه مورد ورزش باستانی و علاقه خود به این ورزش به دلیل نحوه انجام آن می گوید، اینکه وحدت و اتحاد یکی از رموز آن است و در هر لحظه اش بر پیامبر و آل او صلوات فرستاده می شود.

«یکی از میان جمع» کاری از مهدی محمدخانی این هفته یکشنبه ۱۷ آبان ماه ساعت ۱۸ و تکرار آن ساعت ۹:۳۰ روز بعد از شبکه افق پخش می شود.

کد خبر 2960295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha