۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۱۱

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

طرح هبه کتاب در سطح منطقه۷ اجرا می‌شود

طرح هبه کتاب در سطح منطقه۷ اجرا می‌شود

شهردار منطقه ۷ از اجرای طرح هبه کتاب در این منطقه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: برپایی نمایشگاه کتاب در سرای محلات و کارگاه آموزشی روش  مطالعه درست با حضور اساتید برجسته  از جمله برنامه های ویژه است که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ آبان ماه، تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان حسینی در سرای محلات، برگزاری شورای فرهنگی با موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بازدید از کتابخانه و انتشارات سطح منطقه و اهدای کتاب به کتابخانه های سرای محلات از دیگر برنامه هایی است که در منطقه ۷ اجرا می شود.

شهردار منطقه ۷ با اشاره به ثبت نام رایگان شهروندان در سطح کتابخانه های سرای محلات به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: توسعه و تبیین فرهنگ مطالعه ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی، هیچ جامعه ای به پیشرفت های علمی و اجتماعی دست نخواهد یافت.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به تمامی دستگاه ها مرتبط است و هریک از ادارات در حوزه اختیار خود باید فعالیت های ابتکاری و خلاقانه در حوزه کتابخوانی را مورد توجه قرار دهند.

نگهبان خاطرنشان کرد: کتاب، دروازه ای به سوی جهان گسترده دانش و معرفت است و ارائه کتاب های خوب، یکی از بهترین ابزارها برای به کمال رساندن انسان هاست و کسی که در این دنیای زیبا به زندگانی می پردازد، نمی تواند با دنیای کتاب بی ارتباط باشد.

کد خبر 2966675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha