۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی کرمان:

نمایشگاه صنایع دستی در کرمان برگزار می‌شود

نمایشگاه صنایع دستی در کرمان برگزار می‌شود

کرمان - مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در موزه باغ هرندی کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی ابراهیم نژاد صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ خوراک‌های سنی و ایرانی در باغ موزه هرندی اظهار کرد: این مسابقه با همکاری بخش خصوصی با هدف معرفی خوراک سنتی، سوغات و شیرینی کرمان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری مسابقه گفته شده را ۲۸ آبان ماه عنوان کرد و گفت: داورانی از فنی و حرفه ای بر برگزاری این مسابقه نظارت دارند.

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با برگزاری چنین برنامه‌هایی ظرفیت‌های فرهنگی و سنتی این دیار به نمایش گذاشته می‌شود.

ابراهیم نژاد ادامه داد: همچنین نمایشگاه صنایع دستی در حاشیه این جشنواره با حضور ۳۰ هنرمند از استان‌های کرمان، همدان، زنجان، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان و یزد برگزار می‌شود.

وی از ارائه صنایع دستی استان‌های گفته شده در ۳۰ غرفه خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۲۸ آبان ماه تا پنجم دی ماه دایر خواهد بود.

مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان افزود: ساعت بازدید از نمایشگاه صبح‌ها ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ است.

ابراهیم نژاد گفت: همچنین برنامه‌های فرهنگی مانند پرده خوانی، نقاشی کودکان و سرودهای محلی در حاشیه این نمایشگاه اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که علاقمند به شرکت در مسابقه آشپزی هستند به واحد مردم شناسی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان واقع در باغ موزه هرندی و سایت www.Ganjinekala.com  مراجعه و یا با شماره تلفن شماره تلفن  ۰۹۱۳۳۴۳۱۳۱۷- ۳۲۴۵۰۵۵۲ تماس حاصل کنند.

کد خبر 2968260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha