در کارگاه آموزشی جهاد دانشگاهی؛

فناوری های مرتبط با شبکه‌های نسل چهارم و پنجم موبایل بررسی شد

فناوری های مرتبط با شبکه‌های نسل چهارم و پنجم موبایل بررسی شد

کارگاه‌ آموزشی «آشنایی با شبکه‌های نسل چهارم و پنجم (۴G و ۵G) تلفن همراه» با هدف بررسی فناوریهای مرتبط، در پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این کارگاه آموزشی در راستای برگزاری مجموعه کارگاه‌های آموزشی حوزه رگولاتوری ارتباطات و در ادامه اجرای پروژه «طراحی سیستم آموزشی، تدوین محتوا و برنامه‌ریزی شغلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبتنی بر طرح جامع آموزش (مدل شایستگی) سازمان» برگزار شد.

در این کارگاه مواردی همچون روند و اصول نسل‌های ارتباطات موبایل، معماری شبکه، فناوری‌های مرتبط از جمله MIMO، OFDM، SC-FDMA، SON، COMP، LTE، آفلود Wi-Fi ،کلیات برنامه‌ریزی شبکه نسل چهارم و مسیر حرکت به سمت ۵G و LTE و IOT (اینترنت اشیاء) ارائه شد.

پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی امسال، ۶ کارگاه آموزشی با عناوین «آیین نگارش حقوقی و اصول حل و فصل اختلافات ICT»، «سیگنالینگ»، «IPv۶»، «اصول و مبانی شبکه‌های داده و شبکه‌های مدرن مبتنی بر IP»، «تنظیم مقررات رومینگ، ابعاد فنی و اقتصادی» و «تنظیم مقررات، پاسخگویی، شفافیت و مسئولیت‌پذیری» را برای مدیران و کارشناسان برگزار کرده است.

کد خبر 2972286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha