۱۰ اسفند ۱۳۸۴، ۱۳:۲۱

جزئيات برنامه سالانه دولت براي سال 85 در خبرگزاري"مهر"(5)

وزير تعاون به عضويت شوراي پول و اعتبار در مي آيد

وزير تعاون به عضويت شوراي پول و اعتبار در مي آيد

تهيه لايحه عضويت وزير تعاون در شوراي پول و اعتبار ، هيات عالي واگذاري و شورايعالي رفاه و تامين اجتماعي در دستور كار سال 85 دولت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي مهر، دربرنامه سالانه دولت در سال 1385، كاهش تصدي هاي غيرضروري دروزارت تعاون و انتقال به بخش تعاون از مهمترين برنامه ها در بخش تعاون عنوان شده است. 

همچنين در اين برنامه، اصلاح نظام آمارهاي ملي و حساب هاي ملي به منظورتفكيك فعاليت بخش تعاوني و تهيه لوايح اصلاح وتدوين قوانين و مقررات لازم براي اجراي برنامه از ديگربرنامه هاي بخش تعاون در سال آينده مي باشد.

در برنامه سالانه دولت آمده است: خدمات دولتي به تعاوني هاي مصرف كاركنان دولت نيز در سال 85 ساماندهي مي شود.

راه اندازي فروشگاههاي زنجيره اي بزرگ، تهيه لايحه اختصاص 60 درصد از منابع وجوه اداره شده و كمك هاي فني اعتباري بودجه عمومي كشور و اختصاص 20 درصد ازدرآمدهاي حاصل از واگذاري ها به صورت تسهيلات وجوه اداره شده از بقرنامه هاي پيش بيني شده دولت براي بخش تعاون در سال 85 است.  

به گزارش مهر، تهيه لايحه اختصاص 54 درصد از تسهيلات قابل اعطاي بانك ها از طريق تلفيق بودجه عمومي با آن و تهيه لايحه تبديل صندوق تعاون به بانك توسعه بخش تعاوني و افزايش سرمايه و منابع آن نيز نيز در برنامه سالانه دولت براي بخش تعاون مد نظر قرار گرفته است.

کد خبر 297246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha