براساس نظرسنجی کاربران؛

اپراتورهای برتر اینترنت مشخص شدند

اپراتورهای برتر اینترنت مشخص شدند

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، لیست اپراتورهای برتر ارائه‌دهنده سرویس اینترنت مبتنی بر فناوری ADSL را تا پایان تابستان ۹۴ اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام كرد: اپراتورهای ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) در ۳ ماهه دوم سال جاری براساس نظرسنجی از كاربران در ۵ محور كیفیت، تناسب قیمت و تنوع سرویس، رسیدگی به شكایات، پشتیبانی و ارزش‌گذاری به مشتریان و وفاداری ارزیابی و رتبه‌بندی شده‌اند.

براساس نتایج ارزیابی، شركتهای انتقال داده‌های آسیاتک، رتبه اول، داده‌گستر عصر نوین (های وب) و آریا رسانه تدبیر (شاتل) به طور مشترك رتبه دوم و پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) رتبه سوم را كسب كردند كه براساس سطح‌بندی در سطح خوب قرار می‌گیرند.

همچنین شركتهای داده‌پردازی فن آوا و ندا گستر صبا به طور مشترک رتبه چهارم را كسب كرده و در سطح اپراتورهای قابل قبول قرار گرفتند و شركتهای پیشگامان توسعه ارتباطات رتبه پنجم، مخابرات ایران و انتقال داده‌های رهام داتک به طور مشترک رتبه ششم، لایزر، عصر انتقال داده‌ها و كارا امین ارتباط به ترتیب رتبه‌های هفتم تا نهم را به دست آوردند كه باید در جهت تلاش برای ارتقاء كیفیت و جلب نظر مشتری اقدام كنند.

غلامرضا داداش زاده معاون رگولاتوری در این باره گفت: نتایج ارزیابی نشان‌دهنده تلاش دارندگان پروانه اینترنت، در رقابت سالم و ارائه سرویس با كیفیت بالا و حفظ مشتریان خود است.

وی افزود: این رتبه‌بندی براساس میانگین امتیازی كه كاربران از صفر تا ۲۰ در محورهای پنجگانه به اپراتورشان می‌دهند انجام شده و در چهار سطح عالی، خوب، قابل قبول و ضعیف سطح‌بندی می‌شوند.

به گزارش مهر، این ارزیابی نشان می دهد که هیچ یک از اپراتورهای اینترنت، در سطح عالی قرار نگرفته اند.

کد خبر 2973744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha