۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۹:۰۹

معاون آموزشی دانشگاه آزاد :

مدارک تشکیل کمیته برای تصویب رشته ها را منتشر می‌کنیم

مدارک تشکیل کمیته برای تصویب رشته ها را منتشر می‌کنیم

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: کمیته سه نفره برای تصویب رشته های این دانشگاه تشکیل شده است و در صورت لزوم مدارک آن را منتشر می کنیم.

فرهاد حسین زاده لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کمیته سه نفره برای تصویب رشته های این دانشگاه تشکیل شده است و نمایندگان وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت جلسات را امضا کرده اند.

وی تاکید کرد: کمیته سه نفره مربوط به تصویب رشته های دانشگاه آزاد تشکیل شده است و صورت جلسات آن نیز موجود است بنابراین اگر لازم باشد صورت جلسات را منتشر خواهیم کرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: این درحالی است که صورت جلسه مربوط به به جلسات این کمتیه نزد وزارت علوم نیز موجود است.

وی اظهار داشت: نماینده رسمی و قانونی وزارت علوم در تمامی جلسات مربوط به تصویب رشته های دانشگاه آزاد در کمیته سه نفره حضور داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه آزاد اعلام کرد که تمامی رشته محل های این دانشگاه تصویب شده و این درحالی است که برخی از این رشته محل ها توسط کمیته سه نفره متشکل از نماینده دانشگاه، شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم مصوب شده است. این درحالی است که وزارت علوم طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد كمیته ۳ نفره مورد نظر از سال ۱۳۷۴ و به دنبال مصوبات بعدی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال های۷۷، ۸۵، ۸۹، ۹۳، موضوعیت خود را از دست داده و فاقد وجاهت قانونی است.

همچنین بر اساس ماده ۳ اساسنامه اصلاحی دانشگاه آزاد اسلامی، حدود فعالیت آموزشی آن دانشگاه از حیث مقطع و رشته تحصیلی، با توجه به مجوز شورای گسترش آموزش عالی وزارتین تعیین می شود.

کد خبر 2988111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha