۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴

در گفتگو با مهر اعلام شد:

تندباد مازندران را درنوردید/ ثبت سرعت ۱۱۵ کیلومتری

تندباد مازندران را درنوردید/ ثبت سرعت ۱۱۵ کیلومتری

ساری - مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: طوفان ۱۱۵ کیلومتری بر ساعت در برخی شهرهای استان خسارت‌های جزئی داشته است.

علی‌اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه طوفان بامداد جمعه استان مازندران را درنوردید بیان داشت: این حادثه سبب افتادن چند اصله درخت و قطع برق در خیابان معلم رامسر شده بود که در حال حاضر این مشکل رفته شده است.

وی بیان داشت: همچین طوفان به پوشش مسکونی و سقف برخی واحدها در تنکابن و رامسر نیز خسارت زده است و در دیگر شهرهای استان ازجمله چالوس و نوشهر خسارت‌هایی به بار نیاورده است.

وی سرعت توفان را در رامسر ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت، در تنکابن تا قائم‌شهر بین ۱۰۰ تا ۹۰ کیلومتر و در سایر شهرها کمتر از ۹۰ کیلومتر بر ساعت بیان کرد.

احمدی درباره جان‌باختگان حادثه مینی‌بوس در جاده هراز گفت: با پیدا شدن جسد یکی از جان‌باختگان در صبح جمعه، شمار فوت‌شدگان این حادثه به ۹ نفر رسید و علاوه بر این حادثه شش مصدوم و سه مفقود دارد که تلاش برای یافتن مفقودشدگان ادامه دارد.

نوربخش داداشی مدیرکل هواشناسی مازندران نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر وضعیت هوای این استان اظهار کرد: از پنجشنبه‌شب بانفوذ سامانه ناپایدار بارشی به استان به‌تدریج از سمت غرب استان شاهد وزش باد شدید، بارش باران و بارش برف در ارتفاعات بودیم.

وی ادامه داد هوای مازندران دچار تغییرات شده و بارندگی از غرب استان در رامسر و نوشهر و بارش برف در سیاه‌بیشه آغازشده و به دیگر شهرهای استان نیز رسید و همان‌طور که هشدار داده بودیم بارندگی‌ها از روز قبل آغازشده وبه همراه باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات هم‌اکنون ادامه دارد.

وی از کاهش دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا ۱۵ درجه و در ارتفاعات با توجه به افزایش دما و وزش باد گرم در روزهای قبل تا ۲۰ درجه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هوای مازندران تا اواسط هفته آینده دچار تغییرات است، یادآور شد: در این مدت دریا طوفانی و مواج و برای فعالیت دریانوردی و صید و صیادی نامناسب است.

داداشی با هشدار به آب‌گرفتگی معابر، متذکر شد: سطح جاده‌ها لغزنده و آب‌گرفتگی معابر براثر شدت بارندگی و وزش باد شدید وجود دارد.

کد خبر 2990910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha