۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۷

وزير ورزش وجوانان:

نتايج وزنه برداری در المپیک ریو باید بهتر شود

نتايج وزنه برداری در المپیک ریو باید بهتر شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: انسجام، همدلی و وحدت خوبی در رشته وزنه برداری ایجاد شده است و باید هدف مدیران فدراسیون و ملی پوشان کسب نتایج بهتر در المپیک ریو باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، محمود گودرزی در هفتاد و سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش با اشاره به اهمیت المپیک برای دولت و مردم گفت: رئیس جمهور و مجموعه دولت حمایت ویژه‌ای از ورزش دارند و امیدواریم بیشتر هم توجه شود و وضعیت اعتباری ورزش بهتر باشد.

وزیر ورزش درباره نتایج کاروان ایران در بازی‌های المپیک آینده گفت: پیش‌بینی مدال درست نیست ولی می توان براساس تحلیل روند کسب مدال در گذشته گفت میانگین دریافت مدال در هر دوره چهار و نیم مدال بوده است، این میانگین با احتساب دوره گذشته که مدال‌های زیادی کسب کردیم اعلام شد. بدون درنظر گرفتن المپیک لندن میانگین کسب مدال در هر دوره سه و نیم مدال بوده است. با یک تلورانس بین ۳ و نیم تا ۵ و نیم مدال را می‌توان پیش‌بینی کرد که این تعداد در خوشبینانه ترین حالت به شش مدال می‌رسد.

گودرزی افزایش جوایز قهرمانان المپیکی این دوره را نسبت به دوره گذشته قابل توجه دانست و گفت : ستاد عالی بازی‌های المپیک حدود شش ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است که برعملکرد فدراسیون‌ های المپیکی نظارت دارد و اعتبارات خاص و بیشتری برای این فدراسیون ‌ها در نظر گرفته شده است و میزان پاداش قهرمانان برای المپیک و پارالمپیک نسبت به دوره قبل افزایش قابل توجه و چشمگیری داشته است.

وزیر ورزش گفت: البته معتقدم فضای جامعه هنوز المپیکی نیست و رسانه ها چندان به آن نمی پردازند.

در ادامه نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان ، گودرزی با تقدیر از زحمات مدیران فدراسیون وزنه برداری گفت: انسجام، همدلی و وحدت خوبی در رشته وزنه برداری ایجاد شده ولی نتایج آن باید بهتر از این باشد. هدفگذاری مدیران فدراسیون و ملی پوشان باید کسب نتایج بهتر در المپیک ریو باشد.

کد خبر 2992457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha