۱۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان:

مشاركت اجتماعی باعث گسترش امنيت در جامعه است

مشاركت اجتماعی باعث گسترش امنيت در جامعه است

زنجان- جانشين فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مشاركت اجتماعی باعث گسترش امنيت، خود اتكايی، خود باوری و برآورده شدن نياز ها در زمينه های مختلف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مراد جعفری  نیاز به امنیت را از عمیق ترین و حیاتی ترین نیاز های انسان برشمرد و گفت: تامین امنیت مطلوب نیازمند مشاركت اقشار مختلف جامعه است.

وی با اعلام اینكه آسیب های اجتماعی نظیر بزهكاری و انحرافات اجتماعی در كنار سایر معضلات باعث گسترش ناامنی در جامعه است، بیان داشت: در زمینه تامین امنیت مطلوب و پایدار، مشاركت روزافزون مردم به عنوان اعضای جامعه در همه زمینه ها به خصوص حوزه امنیت مورد تاكید است.

سرهنگ شیر محمدی با اشاره به اینكه مشاركت باعث افزایش و ارتقاء سطح آگاهی اجتماعی می شود، گفت: مشاركت اجتماعی باعث گسترش امنیت، خود اتكایی، خود باوری و برآورده شدن نیازها در زمینه های مختلف، می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تاكید كرد: نظم و امنیت مطلوب و پایدار در جامعه بدون مشاركت جدی و مسئولیت پذیری آحاد جامعه، محقق نمی شود.

قاتل خاموش، جان دو نفر ایجرودی را گرفت

 فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: دو نفر در این شهرستان بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.

سرهنگ مهدی قدیمی افزود: شب گذشته چهاردهم آذر ماه ماموران انتظامی در پی دریافت گزارشی مبنی انتقال دو نفر به علت گازگرفتگی به بیمارستان بلافاصله برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی با اعلام اینكه این دو فرد كه ۴۶ و ۵۲ ساله بودند جان باختند، افزود: در بررسی های پلیسی مشخص شد این دو فرد كه در حال استراحت در آسایشگاه بودند به علت انتشار گاز منواکسید کربن در محیط دچار خفگی شده و فوت کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اعلام اینكه بر اساس نظر پزشك نیز این دو فرد بر اثر گاز گرفتگی جان باخته اند، گفت: ازشهروندان درخواست داریم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی را مدنظر قرار دهند تا شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.

کد خبر 2993655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha