۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی عنوان کرد؛

آیت الله معصومی چهره ماندگار انقلاب است

آیت الله معصومی چهره ماندگار انقلاب است

مشهد- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به همایش نکوداشت آیت الله معصومی گفت: آیت الله معصومی در تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی داشت و لیشان یکی از چهره های ماندگار انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ارسال پیامی به مراسم نکوداشت آیت الله علی اصغر معصومی، عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: سخن گفتن از عالمی وارسته که برف کهنسالی بر سر و رو دارد و هر تار سپید رخسارش محمل خاطره‌ای از سال‌ها مجاهدت و دینداری است چون منی که درس‌آموز و شاگرد آستان وی بوده‌ام امری سخت و مشکل است.

وی در پیام خود بیان کرد: آیت‌الله معصومی یار امام راحل، رهبری و همراه اصیل انقلاب و از همان گلواژه‌های نخست در خرداد ماه خونین ۱۳۴۲ است، عالمی ربانی و پرهیزگار که در دوران پر فراز و نشیب زندگی خود نه تنها در بسط اسلام و دین مردمان ایران کوشیده بلکه در حوزه عمل نیز از وظایف خود فرو گذار نکرده و پیش از انقلاب سختی حبس و تبعید را به جان خریده تا مردم ایران با طلوع خورشید تابناک جمهوری اسلامی در افق انقلاب در هوایی آزاد و برابر نفس بکشد.

وی در ادامه این پیام خود می افزاید: آیت‌الله معصومی از چهره‌های ماندگاری است که پس از انقلاب نیز در صف یاران امام جا داشته و مسئولیت‌های فراوان را در این نظام عزیز تقبل کرده است.

وی در کسوت عضو مجلس خبرگان رهبری سال‌ها در کنار بزرگانی چون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در امر تاسیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مرد علم و عمل بودند و نقش بسزایی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اصغر معصومی شاهرودی متولد ۱۳۰۵ - روستای ابرسج شاهرود و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری بود.

وی در طول انقلاب اسلامی مسئولیت‌های گوناگونی از جمله مسئولیت کمیته علی‌آباد گرگان و زرندکرمان، مسئولیت بنیاد شهید گنبد و علی آباد گرگان، عضویت در دفتر استفتاءات امام خمینی درمشهد، عضویت در دوره های اول تا سوم مجلس خبرگان را نیز برعهده داشتند.

کد خبر 2995532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha