۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۶

مهدی تارتار:

نبود طارمی در پرسپولیس حس می شد/ شناخت خوبی از پرسپولیس داریم

نبود طارمی در پرسپولیس حس می شد/ شناخت خوبی از پرسپولیس داریم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با بیان اینکه پرسپولیس بازی خوبی مقابل گسترش از خود ارائه داد، گفت: غیبت طارمی در این دیدار کاملا مشهود بود و پرسپولیس بدون او مشکل گلزنی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی و در جمع خبرنگاران افزود: امروز به تماشای بازی پرسپولیس آمدم زیرا روز جمعه مقابل این تیم یک بازی حساس را خواهیم داشت و  آمدم تا شرایط فنی این تیم را ببینم تا روز جمعه بتوانیم با ارائه یک بازی خوب مقابل این تیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس مقابل گسترش فولاد گفت: پرسپولیس بازی خوبی از خود ارائه داد و توانست به ۳ امتیاز حساس دست پیدا کند اما نبود طارمی در این دیدار کاملا مشهود بود و اگر این مهاجم در زمین حضور داشت مطمئنا پرسپولیس به گل های بیشتری دست پیدا می کرد.

وی در خصوص دیدار روز جمعه این تیم مقابل پرسپولیس گفت: شناخت خوبی از این تیم داریم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده و با تمام قوا آماده ایم تا مقابل پرسپولیس یک بازی بسیار خوب را از خود ارائه دهیم.

مهدی تارتار در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان خروجی و لیست کسانی را که می خواهیم جذب کنیم آماده کرده اید یا خیر گفت: هنوز یک هفته تا پایان لیگ باقی مانده است تا اجازه بدهیم پس از اتمام نیم فصل اول در این خصوص صحبت کنم.

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سئوال که آیا حاضر هستید به جای ورزشگاه شهر قدس در آزادی مقابل پرسپولیس قرار بگیرید، ادامه داد: میزبانی حق ما است و اگر ما بخواهیم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار بگیریم هزینه زیادی برای ما خواهد داشت.

تارتار در پایان خاطرنشان کرد: ورزشگاه شهدای شهر قدس از امکانات و زمین خوبی برخوردار است و ما می توانیم از میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم.

کد خبر 2999986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha