۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

کشتار شیعیان نیجریه دل همه مسلمانان دنیا را چرکین کرد

کشتار شیعیان نیجریه دل همه مسلمانان دنیا را چرکین کرد

گرگان – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه ملت ایران و انقلابیون ایران جنایت کشتار شیعیان نیجریه را محکوم می کنند، گفت: کشتار شیعیان نیجریه دل همه مسلمانان دنیا را چرکین کرد.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در رابطه با کشتار شیعیان در کشور نیجریه به خبرنگار مهر گفت: در نیجریه اتفاقی رقم خورد که دل همه مسلمانان دنیا چرکین شد. ارتش کشور نیجریه مردم بی دفاع و حامی یک عالم روحانی به نام زکزاکی که در یک حسینیه و مکان مقدس حضور پیدا کرده بودند را مورد حمله قرار داد و کشتار به راه انداخت.

ولی نژاد تصریح کرد: حرف مردم نیجریه و زکزاکی نفرت از اسرائیل و استکبار جهانی و ظلم و ستم است، مردمی که از ظالم و مستکبر برائت بجویند حقشان کشته شدن و به زندان رفتن نیست بلکه حق آن مردم دفاع و پشتیبانی و حمایت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه انسانیت اقتضا می کند در هر جای عالم دفاع از مظلوم را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، گفت: در تفکر ایران، شیعه و سنی فرقی ندارد، هر جا ملتی مظلوم واقع شود ما حمایت را وظیفه می دانیم.

وی بیان کرد: برای ما فرقی نمی کند چه شیعه در نیجریه کشته شود و چه اهل سنت در فلسطین، هردو مظلوم و هردو مسلمان هستند و در مقابل کسانی از این کشتار پشتیبانی کردند که خوی استکباری دارند و منابع آن ها را تامین می کنند.

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: زکزاکی در نیجریه نه سلاح دارد و نه ارتش و نه جایی را بمباران می کند فقط زبان منطق و حرف حق دارد و مردمی که بی دفاع هستند و از او حمایت می کنند.

وی تصریح کرد: سزای این مردم این نیست که پدر و پسر را به خاک و خون بکشند. جهان اسلام عزادار و غمگین است و این ننگی است که نظامیان نیجریه این گونه وحشیانه به ملت مظلوم خود یورش برده است و آن ها را به خاک و خون کشیده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امیدوارم آن هایی که شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند و از حمل کنندگان مخدر حمایت می کنند، کشتار مرد نیجریه، مظلومیت مردم فلسطین و سوریه و عراق را ببینند و امیدوارم این خون های به زمین ریخته شده روزی ریشه ظلم را بخشکاند و به ملت های مظلوم آزادی ببخشد.

کد خبر 3001603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha