۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۹:۲۳

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران:

پوسترهای «کارگاه وحدت» در محیط شهری تهران اکران می‌شود

پوسترهای «کارگاه وحدت» در محیط شهری تهران اکران می‌شود

قم - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: اکران پوسترهای تولید شده در کارگاه وحدت، از برنامه‌های شهرداری تهران همزمان با هفته وحدت است.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی علیزاده شامگاه جمعه در سومین روز از کارگاه کشوری پوستر وحدت که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: ارائه تولیدات فرهنگی در سطح شهر تهران در قالب پوستر و به نمایش گذاشتن طرح‌هایی که دارای مفاهیم فرهنگی هستند در مناسبت‌های مختلف، از جمله برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران است.

وی بیان داشت: برای هفته وحدت در نظر داشتیم تا طرح‌هایی با موضوع وحدت اسلامی را در محیط شهری تهران اکران کنیم که به نظر رسید آثار تولید شده در این کارگاه بهترین گزینه می‌تواند باشد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران بیان داشت: به دنبال کار‌ها و ایده‌های جدید هستیم و نباید در موضوع وحدت کارهای تکراری و کلیشه‌ای ارائه کرد.

علیزاده با مثبت ارزیابی کردن برگزاری کارگاه کشوری پوستر وحدت بیان داشت: هنرمندان خوبی در این کارگاه حضور دارند که در کنار اساتید برجسته گرافیک تلاش می‌کنند تا مفهوم وحدت در ابعاد مختلف را به مخاطبان ارائه دهند و امیدواریم این آثار تولید شده را در شهر تهران در معرض دید شهروندان قرار دهیم.

ارتباط تصویری امروز در فضای مجازی به سرعت در حال گسترش است

یکی از گرافیست‌های برجسته کشور نیز در این کارگاه در سخنانی ابراز داشت: پوسترهایی که در این کارگاه و از سوی هنرمندان تولید شد مفاهیم وحدت را به آسانی به مخاطب انتقال می‌دهد و طراحان در این زمینه از نمادهایی استفاده کرده‌اند که برای مخاطب عام آشنایی دارد.

سیدحسن موسی‌زاده با بیان اینکه اینکه ارتباط تصویری در ابعد مختلف امروز در فضای مجازی به سرعت در حال گسترش است، افزود: پیامی که یک تصویر و عکس به مخاطب ارائه می‌کند تأثیرگذاری آن در زمان اندک و بهتر از زیان‌های دیگر است.

وی بیان داشت: امروز مردم عادی به خوبی با دنیای تصویر و فضای عکس ارتباط برقرار می‌کنند و در ارتباطات خود در فضای مجازی نیز از تصاویر و آیکون‌های تصویری برای نشان دادن احساسات و مقصود خود استفاده می‌کنند.

موسی‌زاده ادامه داد: هم اکنون در حال عبور از فضای کلمات طولانی به سمت تصویر هستیم و در آینده نیز استفاده از تصاویر برای برقراری ارتباط بیشتر و رساندن پیام‌ها به یکدیگر گسترش می‌باید.

کد خبر 3003131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha