۷ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۰۵

با مهر مطرح شد؛

ناوگان حمل و نقل پلیس شهر قدس تجهیز شود

ناوگان حمل و نقل پلیس شهر قدس تجهیز شود

قدس - رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: در حوزه انتظامی، ضرورت تجهیز ناوگان حمل و نقل پلیس این شهر به ادوات سبک همچون موتور سیکلت احساس می شود.

خدابخش محمد زاده پودینه در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به نقش تعیین کننده امنیت پایدار در پیشرفت و توسعه اظهار داشت: در صورت بروز چالش و هر گونه ضعفی در عرصه امنیتی، روند شکوفایی شهری با خدشه و موانع بسیاری روبرو خواهد شد.

وی افزود: تاکنون مجموعه انتظامی، تعامل بسیار سازنده ای را با ادارات مختلف برای افزایش ضریب ایمنی در شهر لحاظ کرده و به موفقیت های بسیار برجسته ای نیز در این بخش دست یافته که بسیار قابل توجه است.

پودینه گفت: اهمیت این موضوع، باعث شده تا همواره مجموعه مدیریت شهری قدس اعم از شهرداری و شورای شهر در حد توان و بضاعت موجود، از هیچ اقدام سازنده ای برای تثبیت امنیت این شهر دریغ نکنند.

عضو شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: بطور طبیعی ارتقای امنیت، مستلزم تقویت زیرساخت ها و الزامات مورد نیاز خاص به خود است که در شهر قدس یکی از این نیازها، معطوف به ناوگان حمل و نقل سبک می شود.

وی افزود: موقعیت خاص منطقه ای و تراکم و ازدحام موجود، باعث شده تا ورود و تردد به برخی از  نقاط شهر با دشواری هایی همراه شود که در چنین شرایطی، بهره گیری از ناوگان سبک همچون موتور سیکلت ها مثمر ثمر و کارگشا خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: با همکاری و همگرایی اعضای شورای شهر این منطقه مقرر شد تا حمایت های لازم برای تحقق این امر خطیر در دستور کار قرار گیرد تا مجموعه انتظامی نیز در شرایط مناسب تری در حفظ و امنیت پایدار، ایفای نقش و فعالیت کند.

پودینه در خاتمه یادآور شد: هر آنچه در عرصه امنیت هزینه شود، بازخورد و خروجی آن در ابعاد گوناگون شهری فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... بروز پیدا می کند که در نهایت، ثمره آن در رشد و بالندگی مضاعف شهر قابل لمس خواهد بود.

کد خبر 3011255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha