۷ دی ۱۳۹۴، ۱۹:۴۴

عباسی:

سیاه‌جامگان در لیگ می ماند/ نیم فصل حرف های زیادی برای گفتن داریم

سیاه‌جامگان در لیگ می ماند/ نیم فصل حرف های زیادی برای گفتن داریم

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان مشهد با بیان اینکه هنوز تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده، گفت: صددرصد در لیگ برتر خواهیم ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عباسی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل استقلال تهران از هفته شانزدهم و در ورزشگاه آزادی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: بازی خوبی از خود ارائه دادیم اما مقابل تیمی قرار گرفتیم که هفته ها صدرنشین لیگ بوده و شرایط بسیار خوبی در لیگ شانزدهم دارد.

وی تاکید کرد: تماشاگران، بازی خوبی را شاهد بودند و باید بپذیریم که زور ما به استقلال نرسید و نتوانستیم به امتیاز دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا گل سیاه جامگان به استقلال صحیح بوده یا خیر گفت: من در موقعیتی نبودم که بدانم این توپ به گل تبدیل شده است و نمی توانم در این خصوص نظر بدهم.

مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان در پاسخ به این سئوال که آیا کاظمی تا پایان فصل در سیاه جامگان باقی می ماند یا خیر گفت: شک نکنید که کاظمی در سیاه جامگان باقی خواهد ماند و تیم را به روزهای خوب خواهد رساند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نفرات جدیدی که به خدمت گرفته اید راضی هستید یا خیرگفت: آنها تازه به جمع ما اضافه شده اند و تنها دو جلسه با ما تمرین کرده اند و مطمئنا با شروع تعطیلات نیم فصل و اردویی که در ترکیه برگزارخواهیم کرد، تیم به شرایط ایده آل خواهد رسید و در نیم فصل دوم حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: ما صد درصد در لیگ باقی خواهیم ماند و تنها به فکر این هستیم که در نیم فصل دوم به بالای جدول برسیم.

کد خبر 3012083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha