۹ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار:

لزوم هوشیاری دربرابر فتنه جهانی/فتنه در فضای غفلت رخ می دهد

لزوم هوشیاری دربرابر فتنه جهانی/فتنه در فضای غفلت رخ می دهد

یزد - رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه بزرگ، گفت: باید ریشه های فتنه را شناسایی کرده و با آگاهی و قدرت در برابر فتنه جهانی ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در مسجد حظیره یزد با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری فتنه ۹ دی ملت ایران را واکسینه کرد، گفت: اما معظم له از فتنه ای بزرگتر خبر داده اند.

وی ادامه داد: به نظر بنده این فتنه جهانی بوده و ما باید کاملا هوشیارانه و آگاهانه رفتار کنیم.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه باید برای مقابله با این فتنه و سران آن قدرت و آگاهی کسب کنیم، افزود: باید دقت داشته باشیم که فتنه در فضای غفلت به وقوع می پیوندد.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه باید ریشه های فتنه را شناخت، گفت: رهبر معظم انقلاب ریشه های فتنه را شناختند و مردم نیز در حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ ولایتمداری و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

وی با اشاره حاشیه های پیرامون ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان گفت: چرا حجت الاسلام سید حسن خمینی زمانی که از سوی هاشمی رفسنجانی به عنوان علامه خطاب شد عکس العملی نشان نداد؟

وی خطاب به نوه امام خمینی (ره) گفت: استفاده از این القاب از سوی هاشمی رفسنجانی به معنای این است که دارد شما را خرج می کند پس چرا حواستان جمع نیست و عکس العمل نشان نمی دهید.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه به نوه امام راحل (ره) توصیه می کنم که خود را پاک نگه دارد، افزود: چرا زمانی که او را علامه نامیدند در دهانشان نزد؟

وی با اشاره به اینکه علامه به فردی می گویند که عالم به همه علوم است، گفت: برخی قصد دارند از طریق مجلس خبرگان به رهبری فشار بیاورند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به طرح مسئله نظارت مجلس خبرگان، گفت: وقتی این بحث مطرح می شود کاملا مشخص است که توطئه هایی در کار است.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال استفاده نظامی از انرژی هسته ای نبوده است، ادامه داد: از نظر ما ساخت بمب هسته ای حرام است.

وی گفت: دشمنان از اینکه ایران به دانش هسته ای دست یافته و امکان ساخت بمب هسته ای را دارد در هراس بودند.

حجت الاسلام طائب گفت: ایران بر خلاف تصور دشمن هیچ گاه قصد ساخت بمب هسته ای را نکرد و از این علم برای ساخت رادیوداروها و سوخت هسته‌ای استفاده کردیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با تاکید بر لزوم تحکیم وحدت مسلمانان جهان، گفت: مسلمانان جهان باید به قدرت برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید به یاری مسلمانان جهان بشتابیم، ادامه داد:  مسلمانان باید برای دفاع در برابر تهاجمات دشمنان مسلح شوند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: امروز اسرائیل در دامن آمریکا قرار دارد و چنانچه در مبارزه با آمریکا موفق باشیم اسرائیل را نیز شکست داده ایم.

وی دلیل حمله آمریکا به سوریه را منافع اسرائیل دانست و افزود: اگر آمریکا موفق به گرفتن سوریه می شد اسرائیل از شمال و جنوب آزاد می شد.

حجت الاسلام طائب ایران را تنها کشوری دانست که اجازه نفوذ آمریکا و اسرائیل را در منطقه نداد، گفت: با تدابیر مقام معظم رهبری دشمنان نتوانستند به ایران اسلامی نفوذ کنند و امروز می بینیم که این مصونیت نه تنها در مرزها وجود دارد بلکه ایران از کشورهای همسایه نیز در برابر نفود آمریکا دفاع می کند.

کد خبر 3013231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha