۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

فرمانده سپاه استان البرز:

برخی خواص موضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند

برخی خواص موضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند

کرج - فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه باید در مقابل فتنه، بصیرت داشته باشیم، گفت: لازم است برخی خواص مواضع خود را نسبت به فتنه مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی استادحسینی در سخنرانی پیش از خطبه‌ این هفته شهرستان کرج با تاکید بر اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه است، اظهار کرد: اگر در طول تاریخ به مردم ضربه ای وارد شده است تنها به دلیل بی‌بصیرتی بوده است.

سردار استاد حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه در طول تاریخ هیچ‌گاه اسلام از دشمن بیرونی شکست نخورده است، گفت: منافقان و دشمنان داخلی مشکلات زیادی را به مردم شریف ایران اسلامی تحمیل کرده اند.

وی با اشاره به شعارهای فتنه گران در سال ۸۸ که برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه سر می دادند، بیان کرد: انتخابات سال ۸۸ بهانه‌ای برای ضربه زدن به ولایت فقیه بود.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: با وجود منافقان در کشور حرف دشمن خریدار پیدا می‌کند دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون به دنبال براندازی نظام بوده است.

وی آغاز جنگ تحمیلی، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمن را نمونه های در راستای براندازی نظام اعلام کرد و گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که از طریق جنگ سخت نمی تواند به اهدافش دست پیدا کند به این دلیل با روی آوردن به جنگ نرم درصدد است به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

سردار استاد حسینی دشمن شناسی را ضرورتی انکارناپذیر دانست و گفت: باید اهداف دشمن شناسایی شود چرا که همیشه به دنبال برپا کردن فتنه است.

دشمن قصد نفوذ در مراکز قدرت و تصمیم ساز کشور را دارد

وی داشتن بصیرت را لازمه خنثی کردن نقشه دشمنان اعلام کرد و گفت: دشمن در فتنه ۸۸ به دنبال سکولاریزه کردن کشور با حذف نظام دینی بود و هدف سران فتنه نیز حذف ولایت‌فقیه و پیوند بین داخل و خارج برای تغییرات ساختاری در ایران بود.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه باید در مقابل فتنه بصیرت داشته باشیم، گفت: لازم است برخی خواص مواضع خود را در مورد فتنه مشخص کنند.

وی به بازخوانی فتنه ۸۸ به ویژه برای جوانان تاکید کرد و گفت: در سال ۸۸ سران فتنه با تشدید فضای بی‌اعتمادی درباره عدم امانتداری آرا مردم زمینه ایجاد فتنه را فراهم کردند که این امر هزینه فراوانی بر کشور متحمل ساخت.

سردار استادحسینی با تاکید بر اینکه سران فتنه تا کنون ابراز انزجار نسبت به آمریکا و سران استکبار جهانی نکرده اند، اضافه کرد: مقابله با رای اکثریت مردم، ایستادگی مقابل قانون و قانون‌شکنی همچنین مقابله با ولایت فقیه از جمله اقداماتی بوده که سران فتنه مرتکب شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر از مردم استان در سالروز حماسه ۹ دی گفت: دشمن قصد دارد با نفوذ در مراکز قدرت و تصمیم ساز از جمله مجلس خبرگان رهبری به اهداف شوم و پلید خود دست یابد به همین منظور حفظ وحدت و شناخت کافی از کاندیداها برای انتخابات ضروری است.

کد خبر 3014286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha