۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷

امام جمعه اندیشه:

بازگویی فتنه ۸۸ برخلاف همدلی و همزبانی نیست

بازگویی فتنه ۸۸ برخلاف همدلی و همزبانی نیست

شهریار - امام جمعه شهر اندیشه با تاکید بر اینکه بازگویی حوادث سال ۸۸، برخلاف همدلی و همزبانی نیست، گفت: اما این منافاتی با شفاف سازی زوایای پیدا و پنهان فتنه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی مروج شامگاه شنبه در جمع مردم این شهر که در مسجد امام علی(ع) اجتماع کرده بودند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند که نهم دی ماه باید برای مردم تبیین شود.

وی افزود: متاسفانه برخی عنوان می کنند که چه ضرورتی برای تکرار و بازگویی وقایع و حوادث سال ۸۸ و فتنه آن دوران وجود دارد، در صورتی که واکاوی تحولات و برخی حوادث ناگوار آن مقطع، جنبه های عبرت آموز بسیاری دارد که باید بازگویی شود.

امام جمعه شهر اندیشه عنوان کرد:نهم دی ماه، به مثابه انقلاب سومی در نظام جمهوری اسلامی ایران بود که فتنه و نیرنگ دشمنان نظام و کشور را خنثی و نقش برآب کرد.

مروج گفت: حرکت عظیم و انقلابی مردم در آن روز تاریخی، شباهت و قرابت بسیاری به حضور حماسی مردم در ابتدای انقلاب و بهمن سال ۵۷ داشت.

وی افزود: همدلی و همزبانی مورد تاکید مقام معظم رهبری همواره سرلوحه کار ما قرار دارد، اما عده ای با اشاره به شعار سال، این موضوع را مطرح می کنند که بازگویی حوادث سال ۸۸ برخلاف همدلی و همزبانی است.

امام جمعه شهر اندیشه عنوان کرد: شکی نیست که وحدت، همدلی و همزبانی لازمه کشور است، اما این منافاتی با شفاف سازی زوایای پیدا و پنهان فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ ندارد.

مروج در خاتمه یادآور شد: نهم دی ماه، روز تاریخ سازی بود که حضور مردم، بسیجیان و امت ولایتمدار، افراد و گروه هایی که انتخابات پرشکوه سال ۸۸ و حضور ۸۵ درصدی مردم را به کام رهبری و امت اسلامی تلخ کردند را کنار زد و انسجام پایه های انقلاب و بیعت مردم با رهبری معظم انقلاب را به تصویر کشید.

کد خبر 3015302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha