از سوی رگولاتوری؛

نهمین مجوز خدمات ارتباطات ثابت صادر شد

نهمین مجوز خدمات ارتباطات ثابت صادر شد

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نهمین مجوز ارائه خدمات ارتباطات ثابت (FCP ) در کشور را به کنسرسیومی متشکل از شرکتهای دانش بنیان اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات با هدف تجمیع بیش از یکهزار پروانه موجود در حوزه ارتباطات ثابت اعم از PAP، ISP ، ISDP ، PSTN و VOIP ، پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت (FCP ) را تعریف کرد که براساس آن ۸ شرکت در آبان ماه مجوز این فعالیت را در کشور دریافت کردند.

هم اکنون رگولاتوری نهمین پروانه ارائه خدمات در این بخش را به کنسرسیوم توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان اعطا کرد.

صادق عباسی شاهکوه معاون صدور مجوز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام صدور نهمین پروانه بهره برداری از خدمات ارتباطات ثابت (FCP) گفت: مجوز فعالیت در حوزه خدمات ارتباطات ثابت به کنسرسیوم توسعه فناوری ارتباطات پاسارگاد آریان متشکل از ۹ شرکت فعال صنعت مخابرات و اینترنت اعطا شده است.

وی افزود: صدور پروانه برای سایر شرکتهای متقاضی نیز به تدریج در حال بررسی و آماده سازی است.

به گزارش مهر، پس از اعطای پروانه بهره برداری از خدمات ارتباطات ثابت (FCP) به ۸ اپراتور اینترنت، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از درخواست ۱۰ شرکت دیگر نیز برای دریافت این مجوز خبر داده بود که براساس پیش بینی ها تا پایان امسال مجوز فعالیت برای آنها صادر خواهد شد.

دریافت کنندگان پروانه ارتباطات ثابت (FCP)، می توانند تمامی خدمات ارتباطی را مستقل از نوع فناوری و بدون محدودیت تکنولوژی در سراسر کشور ارائه دهند.

کد خبر 3015632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha