۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۱۲

با حضور شخصیتهای حوزوی؛

تجمع بزرگ حوزویان در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار شد

تجمع بزرگ حوزویان در اعتراض به اعدام شیخ نمر برگزار شد

تجمع بزرگ حوزویان در اعتراض به اعدام شیخ نمر با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طلاب، اساتید و شخصیت‌های مطرح حوزوی ضمن تعطیلی تمامی دروس حوزه، به مسجد اعظم قم رفته و در مراسم تجمع حوزویان در اعتراض به اجرای حکم اعدام روحانی برجسته شیعه عربستان، شیخ نمر باقر النمر شرکت کردند.

در این مراسم علاوه بر آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی، شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مقتدایی رئیس شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور، آیت الله غروی عضو شورای عالی حوزه های علمیه و حضرات آیات خرازی، گلپایگانی و اعرافی، حجت‌‌الاسلام سعیدی امام جمعه قم، حجت‌الاسلام دیرباز عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم شعارهایی همچون الله اکبر، لا اله الا الله، مرگ بر آل سعود خبیث، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر رژیم آل یهود، شیخ شهید حجاز شهادتت مبارک، ما پیرو حسینیم هیهات من الذله، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و ما همه سرباز توییم خامنه‌ای گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، سر داده اند.

سخنران این مراسم آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران بود که اعدام شیخ نمر و چهار جوان شیعه به همراه تروریست‌ها را توطئه جدید آل سعود دانست و تاکید کرد: مراسم امروز به پاس تجلیل و تکریم از شیخ مجاهد، شجاع و عالم آیت‌الله نمر باقر النمر برگزار شده است.

وی بر لزوم محکوم کردن جنایت های آل سعود در کشورهای مختلف تاکید کرد و گفت: باید با فریادها و خروش‌های مداوم از همین نوع که امروز در مسجد اعظم شکل گرفته در جهان اسلام شکل بگیرد. حوزه علمیه نجف و حوزه‌های دیگر و انجمن‌های اسلامی دنیا این جنایت را محکوم کنند تا سعودی‌ها بدانند که این لقمه، لقمه‌ای نیست که راحت از گلوی آنها پایین برود.

کد خبر 3015788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha