۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۰۸

دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای دخترانه اصفهان به بهره برداری رسید

دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای دخترانه اصفهان به بهره برداری رسید

اصفهان - رئیس منطقه ۷ دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: دانشکده فنی‌و‌حرفه‌ای دخترانه اصفهان با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین مدنی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه و جشن بهره‌برداری از ساختمان جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اصفهان با اشاره به اینکه طی سال‌های اخیر تمایل دختران برای ورود به دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای افزایش یافته است، اظهار داشت: این در حالی است که در برخی استان‌ها زیرساخت‌های این امر به خوبی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای پس از فارغ‌التحصیلی حدود ۱۰۰ درصد است، افزود: این در حالی است که برخی از این دانشجویان در حین تحصیل به کار نیز اشتغال دارند.

رئیس منطقه ۷ دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه تا قبل از افتتاح ساختمان جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اصفهان این استان تنها استان فاقد دانشگاه فنی و حرفه‌ای دخترانه بود، ابراز داشت: راه‌اندازی این ساختمان می‌تواند تاثیر بسزایی در توسعه آموزش‌های کاربردی در فضای دانشگاه‌های استان اصفهان داشته باشد.

وی، مساحت دانشکده جدید دخترانه استان اصفهان را هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع اعلام کرد و ابراز داشت: خوابگاه این دانشکده نیز در فضای سه هزار و ۵۰۰ متر مربعی تعبیه شده است.

مدنی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۱ میلیارد تومان برای بهره برداری از دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه اصفهان هزینه شده است، ادامه داد: برای بهره‌برداری از خوابگاه این دانشکده نیز به یک میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: زمان بهره‌برداری کامل از دانشکده فنی و حرفه‌ای استان اصفهان پایان سال آینده خواهد بود.

کد خبر 3018580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha