۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۰۱

در واکنش به اقدام پارلمان انگلیس؛

ترامپ: سرمایه خود را از انگلیس خارج می‌کنم

ترامپ: سرمایه خود را از انگلیس خارج می‌کنم

نامزد تندرو جمهوريخواه انتخابات رياست جمهوری آمريکا در واکنش به اقدام پارلمان انگلیس در بررسی درخواست مردم این کشور برای منع ورود وی به کشورشان تهدید کرد سرمایه خود را از انگلیس خارج می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نامزد تندرو جمهوريخواه انتخابات سال ۲۰۱۶ رياست جمهوری آمريکا در واکنش به اقدام پارلمان انگلیس در  بررسی درخواست مردم این کشور برای منع ورود وی به کشورشان تهدید به تلافی کرد.

«دونالد ترامپ» نامزد تندرو جمهوريخواه انتخابات سال آتی رياست جمهوری آمريکا در این باره گفت: اگر پارلمان انگليس چنين تصميمی را عملی کند، بيش از يک ميليارد دلار سرمايه را از اين کشور خارج می کنم.

نمایندگان پارلمان انگلیس در جلسه رسمی خود درخواست مردم این کشور برای منع ورود دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خاک انگلیس را بررسی کردند.  

نمایندگان پارلمان انگلیس چهارشنبه گذشته در حالی دادخواست مردم این کشور برای جلوگیری از ورود میلیاردر آمریکایی به کشورشان را بررسی کردند که بعضی از نمایندگان با این تصمیم مخالفت بودند.

بیش از نیم میلیون نفر از مردم انگلیس دادخواستی آنلاین را امضا کردند که طی آن از پارلمان و دولت خواستند به خاطر اظهارات تحریک آمیز علیه مسلمانان مانع ورود ترامپ به کشورشان شوند.

ترامپ در سخنرانی تبلیغاتی خود خواهان جلوگیری از ورود مسلمانان به کشور آمریکا شده بود.

بر اساس قانون انگلیس شهروندان می توانند دادخواست های خود را به صورت آنلاین در سایت پارلمان ثبت کنند. در صورت رسیدن تعداد امضا به ۱۰۰ هزار موضوع باید در پارلمان بررسی شود.

کد خبر 3019747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha