۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۴

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی:

اقدامات بسیج رسانه در راستای بصیرت افزایی است

اقدامات بسیج رسانه در راستای بصیرت افزایی است

مشهد- رییس سازمان بسیج خراسان رضوی در مراسمی به مناسبت سالروز تاسیس بسیج رسانه در دفتر امام جمعه مشهد اقدامات این سازمان را در راستای بصیرت افزایی در بین فعالان رسانه ای و جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد علما ظهر دوشنبه در مراسم سالگرد تأسیس بسیج رسانه و گرامیداشت یاد و خاطر شهید خبرنگار غلامرضا رهبر بیان کرد:  در کنار توسعه کمی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی که با افزایش دفاتر استانی همراه بوده به توسعه کیفی فعالیت‌ها نیز توجه شده است.

وی راه‌اندازی تعداد سه نمایندگی در  شهرهای نیشابور، کاشمر و تربت حیدریه را در سال گذشته از جمله اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: تا پایان امسال سه نمایندگی دیگر در شهر های گناباد، سبزوار و قوچان افتتاح می‌شود.

وی برپایی نشست های هم اندیشی با همکاری مدیران رسانه، برگزاری ۹ نشست به مناسبت های مختلف و در نمایشگاه های قرآن و کتاب را از جمله اقدامات امسال یاد کرد.

علما  همچنین از راه اندازی دو انجمن دانش آموزی و همچنین پیشکسوتان خبر داد و بیان کرد: متاسفانه تاکنون از این دو ظرفیت عظیم به درستی بهره گرفته نشده بود که با راه اندازی انجمن پیشکسوتان از تجارب این افراد در پیشبرد اهداف رسانه بهره گرفته خواهد شد.

وی تأکید کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه یافتگی مراکز آموزشی بوده که در این راستا مرکز افرا و اندیشکده اُفُق راه‌اندازی شده و در آن به منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای انتخاباتی توجه شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی عنوان کرد: در بحث مقالات زائران پیاده اربعین حسینی ۱۷ مقاله تولیدی و سه مقاله گردآوری و آماده شده است.

علما با بیان اینکه در راستای امکان استفاده اصحاب رسانه و فراهم سازی بستر زیارت نسبت به عقد تفاهمنامه ای با اتحادیه هتل اپارتمان ها اقدام شده است ادامه داد: بر اساس این تفاهمنامه خدمات اسکان در مشهد با تخفیف ۶۰ درصد به فعالان رسانه‌ای در زمان‌های غیر شلوغی ارائه می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته توسط این مجموعه می‌توان به برگزاری همایش کشوری بسیج رسانه، همایش رسانه و پدافندغیرعامل با همکاری استانداری خراسان رضوی، تهیه گزارشات مردمی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی و بازنشر آن در فضای مجازی اشاره کرد.

علما همچنین از تولید فیلم کوتاه با عنوان «استعفانامه» شامل داستان یک خبرنگار آمریکایی که توسط داعش سربریده شد خبر داد و گفت: تهیه گزارش های مردمی در مناسبت های مختلف و مقالات از جمله فعالیت های این سازمان در طی امسال و به منظور بصیرت افزایی در جامعه و اصحاب رسانه بوده است.

کد خبر 3022570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha