۲۷ دی ۱۳۹۴، ۹:۴۶

بنا به تصمیم کمیته اضطراری آلودگی هوای پایتخت؛

مدارس ابتدایی تهران دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل شد

مدارس ابتدایی تهران دوشنبه و سه‌شنبه تعطیل شد

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام کرد: مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی سراسر شهر تهران، کهریزک و شهرستان ری در روزهای دوشنبه و سه شنبه تعطیل است.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این اقدام بنا به تصمیم کمیته اضطراری آلودگی پایتخت صورت می گیرد.

محمد رستگاری افزود: فردا دوشنبه طرح زوج و فرد از درب منازل در کل مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اجرا می شود.

وی افزود: در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران افزود: بر اساس تصمیم این کمیته، ساعات کاری کلیه ادارات دولتی و خصوصی شهر تهران و ری به جز مراکز درمانی، بانکها و نیروهای نظامی و انتظامی صرفا در روز سه شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می شود.

بنا به تصمیم این کمیته فعالیت معادن شن و ماسه و آسفالت تعطیل و محدودیت تردد کامیون ها از ۱۲ شب تا ۶ صبح خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرده امروز و فردا با افزایش پایداری جوی به تدریج بر میزان غبار و آلاینده های جوی هوا افزوده خواهد شد.

امروز میزان شاخص آلاینده ها روی عدد ۹۸ (سالم) است ولی فردا و پس فردا این شاخص افزایش یافته و احتمالا از مرز ۱۵۰ (ناسالم برای همه افراد) عبور می کند.

کد خبر 3026517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • میترا ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
      0 0
      با سلام اگر قرار است ادارات 2 ساعت دیرتر کار رو آغاز کنند پس تکلیف دانش آموزان مقاطع متوسطه 1 و 2 چه می شود ؟ آنها هم دو ساعت دیرتر در مدرسه حاضر شوند ؟ تصمیم کمیته در این مورد واضح نیست لطفا بررسی فرمایید . ممنون