۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۳۰

حضور پررنگ تولیدکنندگان داخلی در دومین نمایشگاه صنعت مترو

حضور پررنگ تولیدکنندگان داخلی در دومین نمایشگاه صنعت مترو

قایم مقام مرکز توسعه خودکفایی دانشگاه صنعتی شریف گفت: تعداد شرکت کنندگان در دومین نمایشگاه تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو بیش از سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر شبیری با بیان اینکه دومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو  مایشگاهی کاملا ایرانی است و در این نمایشگاه تولیدات تمام سازنده های ایرانی ارزیابی می شود اظهار داشت: در حال حاضر مرکز توسعه خودکفایی دانشگاه صنعتی شریف مشاور شرکت بهره برداری مترو تهران در تولیدات برخی قطعات است و نظارت بر فرآیند ساخت تولیدات را ارزیابی می کند.

وی با بیان اینکه این مرکز در سال گذشته نیز در نمایشگاه حضور داشته است افزود: سال گذشته این نمایشگاه به خوبی برگزار شد اما امسال تعداد شرکت کنندگان بیش از سال گذشته است و این نشان دهنده تمایل بیشتر تولیدکنندگان داخلی برای همکاری در صنعت متروست.

به گفته شبیری در تولید یک قطعه ساخت داخل 80 درصد کاهش قیمت داشته ایم و اگر میزان صرفه جویی برای تمام قطعات تولیدی را در نظر بگیریم، آمار بالایی به دست می آید.

قایم مقام مرکز توسعه خودکفایی دانشگاه صنعتی شریف در پایان در خصوص همکاری بیشتر تولیدکنندگان داخلی در صنعت کشور اظهار امیدواری کرد.

کد خبر 3027135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha