۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۵۵

نقش مهندسی صنایع در ایران پسا تحریم بررسی می شود

نقش مهندسی صنایع در ایران پسا تحریم بررسی می شود

دومین همایش مهندسی صنایع و سیستم های مدیریت با موضوع نقش مهندس صنایع در ایران پسا تحریم ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش دو سمینار علمی با عناوین ساختار استراتژی و نیازهای پژوهشی ایران پساتحریم و سه کارگاه تخصصی مالی، مدیریت استعداد و توسعه و پیاده سازی کسب و کار همراه خواهد بود.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی مباحث مالی این همایش با چگونگی تخصیص منابع در گذر زمان با توجه به عدم قطعیت های موجود در حوزه های مختلف به منظور گسترش کسب و کارهای خصوصی و دولتی آشنا خواهند شد.

در کارگاه آموزشی مدیریت استعداد نیز که مفهوم جدیدی درعرصه مدیریت است، طرح جذب نیرو نه با سیستم های کمتر هدف گرای گذشته بلکه با سیستمی مبتنی بر هدف مورد بررسی قرار می گیرد به نحوی که از بین نیروهای متقاضی شغل، افراد مبتنی بر استعداد و توانمندی های شخصیتی انتخاب می شوند و با تمرکز بر نقاط مدنظر، توانمندی مورد نیاز تقویت شده و سپس به کار گرفته می شود.

کارگاه توسعه و پیاده سازی کسب و کار نیز مباحث مربوط به ارائه و اجرای ایده در حوزه کسب و کار را به دانشجویان آموزش خواهد داد.

این همایش با همکاری انجمن های علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه های صنعتی امیرکبیر و صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

کد خبر 3027820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha