۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۰۴

بازدید مدیران تلویزیون از پشت صحنه سریال «غیرعلنی»

بازدید مدیران تلویزیون از پشت صحنه سریال «غیرعلنی»

محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه ۲ سیما و امین صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامه‌ نویسی صدا و سیما به همراه جمعی از خبرنگاران از پشت صحنه مینی سریال «غیر علنی» بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه ۲ سیما و امین صدیقی رئیس مرکز گسترش فیلمنامه‌ نویسی صدا و سیما امروز در کنار اهالی مطبوعات و رسانه در لوکیشن مینی سریال «غیرعلنی» واقع در غرب تهران از تازه ترین ساخته مهرداد خوشبخت بازدید کردند و در جریان روند تولید قرار گرفتند.

این مجموعه تلویزیونی که به تهیه کنندگی رضا جودی جلوی دوربین می رود امروز با بازی برزو ارجمند، بهاره رهنما، متین ستوده همراه بود و اساس قصه داستان رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند.

جعفری جلوه روند تولید این مجموعه را مثبت ارزیابی کرد و توضیح داد: آچه بیشتر باید در سازمان صدا و سیما مورد توجه قرار بگیرد داشتن یک متن مشخص و فرصت کافی برای شرایط تولید آن است. تجربه نشان داد تولیدات نزدیک به مناسبت ها و عدم زمان کافی به کیفیت کار لطمه وارد می کند و بنابر این باید از اشتباهات گذشته درس گرفت.

مینی سریال «غیرعلنی» توسط مهدی حمزه و حسین تراب نژاد در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی به رشته تحریر درآمده است.

کد خبر 3028709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha