۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷

كميته انتخابات حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر تشكيل شد

كميته انتخابات حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر تشكيل شد

بوشهر - دبير حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر گفت: با حضور اعضاى شوراى مركزى حزب اعتدال و توسعه استان، كميته انتخاباتى اين حزب در استان بوشهر تشكيل و مسئول كميته آن مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از كميته اطلاع رسانى حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر، عادل دهدشتى اظهار داشت: ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه كشور تشكيل شده و مرتضى بانك به عنوان مسئول ستاد انتخابات اين حزب تعيين شده است.

دبير حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر ادامه داد: در همين راستا كميته انتخابات حزب در استان بوشهر نيز با حضور اعضاى شوراى مركزى، تشكيل و مسئول اين كميته انتخاب شد.

دهدشتى اظهار داشت: تشكيل ستاد و كميته‌هاى انتخابات حزب اعتدال و توسعه با هدف شكل‌گيرى مجلسى حامى عقلانيت و تدبير صورت گرفته است و در اين زمينه اهداف خود را با قدرت پيگيرى خواهد كرد.

وى بيان داشت: با توجه به ساختار و تشكيلات حزب اعتدال و توسعه، تشكيلات اين حزب در استان بوشهر، وارد مصاديق فعاليت‌هاى حزبى شده است و از آنجا كه يكى از نقش هاى پررنگ احزاب در انتخابات‌ها نمود مى‌يابد، حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر همزمان با شروع ثبت‌نام‌هاى انتخابات مجلس شوراى اسلامى و مجلس خبرگان رهبرى، با برگزارى جلسات منظم شوراى مركزى، فضاى انتخابات در استان را رصد مى‌كند تا در راستاى اهداف حزب، نقش مؤثر خود را در اين زمينه ايفا کند.

دبير حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر گفت: تشكيلات اين حزب در استان بر مبناى راهبردهاى شش‌گانه حزب اعتدال و توسعه حركت خواهد كرد و  با رعایت چارچوب‌های ابلاغی از سوی ستاد انتخاباتی حزب، درباره معرفی کاندیدای حزبى یا حمایت از دیگر کاندیداها تصمیم خواهند گرفت.

دهدشتى تأكيد كرد: فهرست کاندیداهای مورد حمایت حزب از سوی تشکیلات استانی، در زمان خود، اعلام رسمی خواهد شد.

کد خبر 3029429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha