۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵

رئیس دانشگاه خبر داد:

تدوین ۳۱ برش استانی در برنامه آمایش آموزشی دانشگاه آزاد

تدوین ۳۱ برش استانی در برنامه آمایش آموزشی دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: برنامه آموزشی آمایش سرزمین این دانشگاه در ۳۱ برش استانی تنظیم شده و به شورای عالی انقلاب فرهنگی تقدیم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید میرزاده در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد در استان کرمان با تاکید بر اینکه خطوط کاری دانشگاه آزاد برای توسعه کیفی، توسعه تحصیلات تکمیلی، توسعه شرکت های دانش بنیان و تبدیل علم به ثروت است، گفت: ما به دنبال افزایش اثر بخشی دانشگاه در حوزه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در جامعه هستیم.

وی اضافه کرد: این دانشگاه دارای ۲۰ میلیون متر مربع فضای آموزشی، ۱۱ هزار کارگاه و آزمایشگاه و ۷۰ هزار عضو هیات علمی تمام وقت، نیمه وقت و مدعو است.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه آزاد استان کرمان برنامه های خوبی برای توسعه دارد، گفت: خوشبختانه واحدهای این دانشگاه در استان کرمان روند رو به رشدی در جذب هیات علمی، سیاست های تجمیع، سیاست های کاهش هزینه، افزایش درآمدها و تاسیس شرکت های دانش بنیان داشته اند.

میرزاده با اشاره به طرح شفای دانشگاه آزاد گفت: در اجرای طرح شهرک های فناوری این دانشگاه تمامی موارد علمی، پژوهشی، تجاری، صنعتی و خدماتی و مسکونی در نظر گرفته شده است. اجرای طرح شفا برای ۳۱ استان طراحی شده است و در ساخت این شهر ک ها از شهریه دانشجویان استفاده نمی شود.

در ادامه این جلسه، با موافقت اعضا میزان شهریه دانشجویان این دانشگاه در استان کرمان به تصویب رسید که بر اساس آن مقرر شد به منظور افزایش جاذبه رشته های دانشگاهی، شهریه ثابت دانشجویان موجود در رشته های غیرپزشکی در سال ۹۵ افزایش نداشته باشد و شهریه متغییر دانشجویان موجود (به جز رشته های غیرپزشکی) تا ۱۵ درصد می تواند افزایش یابد.

کد خبر 3033096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha