۶ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۱۲

تفاهم نامه احداث چهار واحد نیروگاهی ۲۵ مگاواتی در کرمان امضا شد

تفاهم نامه احداث چهار واحد نیروگاهی ۲۵ مگاواتی در کرمان امضا شد

کرمان - تفاهم نامه احداث چهار واحد نیروگاهی ۲۵ مگاواتی مجموعا به میزان ۱۰۰ مگاوات مابین استانداری کرمان، شرکت برق منطقه ای و سرمایه گذار بخش خصوصی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در این تفاهم نامه سرمایه گذار بخش خصوصی به میزان ۶۰ میلیون یورو سرمایه گذاری جهت ایجاد چهارواحد نیروگاهی را انجام می دهد که به صورت مستقیم برای ۸۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان در این آئین گفت: در استان کرمان خود را خدمتگزار سرمایه گذاران می دانیم و این اطمینان را به همه سرمایه گذاران می دهیم که نهایت همکاری در دستگاه های اجرایی استان برای انجام پروژه های سرمایه گذاری صورت می گیرد.

محمدرضا فتوت افزود: استان کرمان با توجه به ظرفیت های بالقوه خود فرصت های بسیار زیادی برای جذب سرمایه گذاری دارد.

وی از بخش های انرژی و شهری به عنوان برخی از فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمان یاد کرد.

زمینه مثبت سرمایه گذاری در استان کرمان

معاون امور عمرانی استانداری کرمان نیز در این آئین گفت: با توجه به دیدگاه خوب موجود در استان کرمان برای جذب سرمایه گذاری و همکاری با سرمایه گذاران، زمینه سرمایه گذاری در این استان مثبت است.

ابوالقاسم سیف الهی افزود: با وجود اینکه روند برداشته شدن تحریم ها بتازگی اجرایی شده است اما پروژه های سرمایه گذاری در استان کرمان از دو سال قبل آغاز شده و با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: استان کرمان به جز بخش انرژی در سایر حوزه ها از جمله تامین دو هزار دستگاه تاکسی، توسعه حمل و نقل شهری از طریق ایجاد خطوط ویژه اتوبوسرانی و سایر پروژه های شهری نیز نیاز به جذب سرمایه گذاری دارد.

۲۰۰۰ ملیلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه شهری

شهردار کرمان نیز با اشاره به دیدگاه اقتصادی استاندار کرمان گفت: مجموعه مدیریتی کرمان تاکنون ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را در این استان جذب و تعریف کرده اند که بخشی از آنها در حال حاضر اجرایی شده است.

علی بابایی تصریح کرد: در حوزه شهری نیز در چهار سال گذشته در شهر کرمان حدود دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است.

وی تصریح کرد: شعار شهرداری کرمان در همراهی با سرمایه گذاران و جذب سرمایه گذاری «تکریم، تسریع و سود برای سرمایه گذاران» است.

وی ایجاد هتل های سنتی در بافت قدیم، ایجاد هتل های مدرن، ایجاد پمپ بنزین های زنجیره ای و توسعه حمل و نقل عمومی را از نیازهای شهر کرمان و زمینه های جذب سرمایه گذاری در این استان ذکر کرد.

کد خبر 3033909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha