۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام:

۲۰۰ میلیارد ریال برای ارتقاء حوزه سلامت ایلام هزینه شد

۲۰۰ میلیارد ریال برای ارتقاء حوزه سلامت ایلام هزینه شد

ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: از آغاز طرح نظام سلامت در کشور، ۲۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی و حوزه سلامت استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دلپیشه ظهر یکشنبه در پنجاه و چهارمین جلسه تحول نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های اعضای ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت در استان، اظهار کرد: این طرح یکی از طرح هایی است که دولت تدبیر و امید برای خدمتگزاری واقعی و کاهش هزینه های درمانی مردم در سراسر کشور به مرحله اجرا در آورده که رضایتمندی بالای عموم مردم در سراسر کشور حکایت از موفقیت و عامه پسندی آن دارد.

 وی همچنین گفت: تجهیزاتی شامل خرید چهار دستگاه سی تی اسکن برای نصب در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام و بیمارستان های دره شهر، آبدانان و دهلران، رادیولوژی دیجیتال، اکو، سونوگرافی، رادیوگرافی، تجهیزات اتاق عمل و بخش های مختلف بیمارستانی به عنوان نیاز اصلی حوزه سلامت استان شناخته شد و به مشکلات و دغدغه های مردم برای بهره مندی از خدمات تشخیصی در استان پایان خواهد بخشید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین، انتقال بخش های سوختگی و روانی زنان و مردان را یکی از سیاست های این دانشگاه در راستای تسهیل خدمت دهی به مردم عنوان و تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بیماران این بخش ها و کاهش تردد و ازدحام مردم در بیمارستان آیت الله طاقانی در صدد آن هستیم که این بخش ها را منتقل کنیم.

دلپیشه همچنین اضافه کرد: در حوزه تجهیزات تشخیصی یک دستگاه ام آر آی نیز از سوی وزیر بهداشت قول مساعد گرفته ایم که پیش از شروع سال جدید به استان تحویل داده خواهد شد.

کد خبر 3038128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha