۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۳۹

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

رفع مشکلات اقتصادی در گرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

رفع مشکلات اقتصادی در گرو اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

بروجرد - نمایند مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات اقتصادی کشور در گرو اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

به گزاش خبرنگار مهر، علاالدین بروجردی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد طی سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: در این راستا همه باید تلاش کنیم که مشکلات کشور را در حوزه های مختلف با همدلی و همزبانی رفع کنیم.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد آرامش در فضای کشور برای تحقق شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مدنظر مقام معظم رهبری عنوان کرد: این امر موجب رفع مشکلات اقتصادی کشور و همچنین اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای برجام و لغو تحریم های ظالمانه غرب علیه ایران اسلامی بیان داشت: در این راستا پس از لغو این تحریم ها و در شرایط پسا تحریم باید اقدام به برنامه ریزی، تبیین و اجرای سیاستهای اقتصادی مقاومتی در کشور کنیم.

بروجردی با تاکید بر اینکه رفع مشکلات اقتتصادی ایران تنها در گرو اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است تصریح کرد: همچنین مسئولیت های دولت تدبیر و امید در شرایط پسا تحریم و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بسیار سنگین بوده و باید برنامه ریزی دقیق و منسجمی در این رابطه داشته باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر عنوان کرد: عوامل مختلفی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاثیر گذار بود است.

بروجردی هدایت های حکیمانه امام(ره) را یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: همچنین تقویت اسلام ناب محمدی و حضور در صحنه مردم ایران اسلامی به تبعیت از رهنمودهای امام(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با تاکید بر اینکه ریختن خون شهدا برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همچنین در دوران دفاع مقدس موجب استحکام و تقویت پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد گفت: ما همواره باید یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: به طور حتم حضور گسترده مردم در این راهپیمایی مانند همیشه جواب قاطعی در برابر سیاستها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

بروجردی در بخش دیگری از سخنان خود به برلزوم رفع مشکلات زیرساختی شهرستان بروجرد تاکید کرد و گفت: در این راستا ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد یکی از ضرورت های این شهرستان بوده که باید هر چه زودتر زمینه راه اندازی آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه در این رابطه اقداماتی صورت گرفته که امیدواریم تسریع یابند گفت: همچنین اجرای سایر پروژه های بروجرد مانند راه آهن، فرودگاه و ... نیز هم اکنون در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با اجرای آنها شاهد رشد و توسعه این شهرستان باشیم.

کد خبر 3042022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha