۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۲۸

اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی وامنیت ورزشگاهها برگزار می شود

اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی وامنیت ورزشگاهها برگزار می شود

مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران از برگزاری اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی و امنیت ورزشگاه ها با حضور میهمانانی از فیفا، یوفا وAFC در تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین حمیسی اعلام کرد: اولین کارگاه بین المللی اصول ایمنی و امنیت ورزشگاه های فوتبال با حضور مدعوین خارجی و داخلی از فیفا، یوفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا اسفند ماه در تهران برگزار می شود.

حمیسی بیان کرد: در راستای اجرای الزامات AFC، پروژه ایجاد پست افسران امنیتی در باشگاه های حرفه ای با هماهنگی حراست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران از نیمه دوم اسفند ماه رسما آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس کمیته تدوین و مقرارت فدراسیون در حال نگارش آییننامه افسران امنیتی است. در این کارگاه روسای کمیته امنیتی یوفا، AFC و فیفا به عنوان مدرس سمینار آموزشی و توجیهی در خصوص مسائل ایمنی و امنیتی ورزشگاه ها  برای افسران امنیتی باشگاه های لیگ برتر و دسته یک صحبت می کنند.

مدیر حراست فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد: در این دوره آموزشی علاوه بر افسران امنیتی باشگاه ها از مدیران ورزشگاه های لیگ برتری و دسته یک و همچنین مسئولان و فرماندهان یگانهای ویژه نیروی انتظامی و امنیتی دعوت به عمل می آید.     

حمیسی  گفت: در این سفر مسئولان امنیتی خارجی از ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی بازدید خواهند داشت و دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در ۱۶ اسفند را از نزدیک  مشاهده خواهند کرد.

کد خبر 3042430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha