۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۱۴

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

«انقلاب» گفتمان غالب در دانشگاه‌ها است

«انقلاب» گفتمان غالب در دانشگاه‌ها است

خرم آباد - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: امروز «انقلاب» گفتمان غالب در دانشگاه ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی ظهر سه شنبه در مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لرستان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب را عزتمندی ملت دانست و اظهار داشت: در زمان طاغوت مسئولان برای مردم ارزش چندانی قائل نبودند در حالیکه بعد از انقلاب همه مسئولان نظام خاکسارانه و متواضعانه با مردم صحبت می کنند.

وی به توطئه های فراوان دشمن از زمان انقلاب تا کنون علیه کشور ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان ما طی ۳۷ سالی که از انقلاب می گذرد هر ساله با نیرنگ جدیدی خواسته اند در کشور نفوذ کنند ولی برخلاف این توطئه ها انقلاب اسلامی ایران همواره دستاوردهای زیادی داشته است.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان با بیان اینکه دشمنان کشور سعی دارند خودباوری را در دانشگاه ها تضعیف کنند عنوان کرد: خوشبختانه این نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شده به‌طوریکه امروز می بینیم گفتمان غالب در دانشگاه ها گفتمان انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی افزود: مردم کشور علی رغم خطوط سیاسی مختلف همواره پای انقلاب اسلامی هستند.

وی یادآور شد: امسال نیز همچون دوره های گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی پرشکوه با حضور حداکثری مردم در کشور خواهیم بود و آمار نشان می دهد علی رغم گلایه هایی که شاید در مورد تائید صلاحیت ها وجود داشته باشد اما همه گروه های سیاسی مردم را به حضور در انتخابات دعوت می کنند.

بنابراین گزارش، در حاشیه برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لرستان پروژه سیستم حفاظتی این دانشگاه افتتاح شد.

کد خبر 3047157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha