۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۸

لیگ برتر ووشو؛

تداوم پیروزی‌های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد

تداوم پیروزی‌های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد

لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کششور با تداوم پیروزی‌های دوتیم مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی در آکادمی ملی ووشو پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های حاضر در این رقابتها دیدارهای هفته هفتم و هشتم خود را امروز جمعه در آکادمی ملی ووشو برگزار کردند. در اين هفته تيم های دانشگاه آزاد و پارس جنوبی که صعود خود را به نيمه نهايی قطعی کرده اند برابر حريفان به برتری دست يافته تا بار دیگر خود را به عنوان مدعيان اصلی کسب عنوان قهرمانی، معرفی کنند.

در گروه یک و از هفته هفتم تیم شهرداری ملارد با حساب هفت بر یک رنگ فيروزه شيراز را از پیش روی برداشت و دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ بر ۲ هيات ووشوی ملاير را شکشت داد. از هفته هشتم این مسابقات نیز هيات ووشوی ملایر برابر همتای سیستانی خود ۱۰ بر صفر  صاحب پیروزی شد و دانشگاه آزاد اسلامی در دومین دیدار متوالی خود ۹ بر ۴ مقابل شهرداری ملارد صاحب پیروزی شد.

در جدول رده بندی گروه یک دانشگاه آزاد با ۲۱ امتياز صعود خود را به مرحله نیمه نهایی مسجل کرده و هيات ووشوی ملاير با ۱۲ امتیاز رقابت نزدیکی با شهرداري ملارد  ۷ امتياز برای صعود خواهد داشت 

اما در گروه دوم از دیدارهای هفته هفتم هيات ووشو اردبيل ۱۰ بر صفر نتیجه را به شهرداری بندرعباس واگذار کرد و پاس قوامين هم ۱۲ بر صفر  شينگ يی چوان را شکشت داد. از دیدارهای هفته هشتم پاس قوامين ۱۱بر ۲ نتیجه را به پارس جنوبي واگذار کرد و شهرداری بندرعباس هم ۱۰ بر یک شينگ يی چوان را شکست داد.

در جدول رده‌بندی این گروه پارس جنوبی ۱۸ امتیازی است و تیم های شهرداری بندرعباس با ۱۵ و پاس قوامین با ۱۲ امتیاز برای صعود تلاش می کنند. 

هفته پاياني مرحله گروهی، ششم اسفندماه برگزار می شود تا علاوه بر دانشگاه و پارس جنوبی دو تيم ديگر راه يافته به نيمه نهايی مشخص شوند. ديدارهای مرحله نيمه نهايی و نهايی ليگ برتر ووشوی مردان ايران نيز روز ۲۰ اسفندماه انجام خواهد شد.

کد خبر 3050430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha