۲۷ تیر ۱۳۸۵، ۱۴:۱۴

/ رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني جوانان آسيا/

چهار فرنگي كار كشورمان فيناليست شدند

چهار فرنگي كار كشورمان فيناليست شدند

فرنگي كاران جوان كشورمان در دور دوم رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني آسيا در اوزان 96،84،74 و 120 كيلوگرم به ديدار فينال راه يافتند.

به گزارش خبرگزاري "مهر" نتايج رقابت ها به اين شرح است:

در وزن 50 كيلوگرم حميد زارع در رويارويي با الدار حفيزوف از ازبكستان در وقت نخست 2 بر صفر به او باخت ، در وقت دوم يك بر يك او را شكست داد و در وقت سوم 2 بر صفر به وي باخت و نتيجه را به حريف ازبك واگذار كرد.

در وزن 60 كيلوگرم صابر فرشين نژاد در مصاف با كيت بازاچيوف از قزاقستان در وقت اول 6 بر صفر شكست خورد ، در وقت دوم يك بر صفر او را شكست داد و در وقت سوم 6 بر يك به وي باخت و كشتي را به او واگذار كرد .

در وزن 74 كيلوگرم حميد ريحاني در مصاف با مامينوف جاخونگير از ازبكستان در دو وقت پياپي و با نتايج 5 بر صفر و 5 بر يك حريف را از پيش رو برداشت و راهي ديدار فينال شد . ريحاني در ديدار فينال با چو هيوون ها از كره جنوبي كشتي خواهد گرفت .

در وزن 84 كيلوگرم داود اخباري مقابل ادريس فاضل از قطر در وقت اول  3 بر صفرپيروز شد و در وقت دوم حريف قطري را ضربه فني كرد و فيناليست شد .  اخباري در فينال با چو هيوول چول كشتي خواهد گرفت .

در وزن 96 كيلوگرم داود گيل نيرنگ كه در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد در اولين مصاف خود با تينانوف نورماخان از قزاقستان روبرو شد و در وقت اول 4 بر يك او را شكست داد ، در وقت دوم 3 بر صفر باخت و در وقت سوم در ثانيه هاي واپسين با بارانداز كردن حريف خود از او پيش افتاد و 3 بر صفر وي را شكست داد و راهي ديدار فينال شد . گيل نيرنگ در ديدار فينال با آرمات اركين بايوف قزاقستاني مصاف خواهد كرد .

در وزن 120 كيلوگرم اسماعيل نظري در مصاف با سلطان ويسايف قرقيزستاني در دو وقت پياپي و با نتايج 3 بر صفر و 6 بر صفر او را شكست داد و فيناليست شد . نظري در ديدار فينال با يرنو گاينولي از قزاقستان كشتي خواهد گرفت . 

در اوزان 50 ، 55 و 66 كشتي گيران كشورمان به دليل راه يافتن حريفان خود به ديدار فينال شانس مجدد براي كسب مدال برنز را دارند.

کد خبر 354896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha