۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۴:۰۳

بررسی آرمان های اجتماعی در «قرار» شبکه افق

بررسی آرمان های اجتماعی در «قرار» شبکه افق

برنامه معارفی «قرار» با موضوع «آرمان ها در بستر اجتماع» طی سه روز انتهایی هفته جاری از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، «آرمان ها در بستر اجتماع» موضوع برنامه معارفی و سبک زندگی «قرار» طی سه روز انتهایی هفته جاری خواهد بود.

در روز نخست به مبحث «نیاز به آرمان در جامعه» اشاره می شود و گزارشی هم از موسسه امدادگران عاشورا که از دوران دفاع مقدس تاکنون آرمان خود را حفظ کرده اند به نمایش در می آید. آنها پزشکانی هستند که در مناطق محروم به ویزیت رایگان می پردازند.

«ساز و کار شکل گیری و تعیین آرمان ها در سطح کلان» هم موضوع بحث روز دوم خواهد بود. دختری که در مدرسه خود به کار خیر می پردازد و آرمانش، جمع آوری کمک برای کودکان غزه است و تربیت آرمانی از کودکی در او نهادینه شده، موضوع گزارش میان برنامه است.

روز سوم هم به موضوع «راه های اجرایی کردن آرمان ها» اشاره خواهد شد. در میان برنامه گزارشی پخش می شود که در آن، مردی به نام «پانز» که مسلمان و اهل اسپانیاست و اکنون در استان تهران، سبکی از زندگی آرمانی را پیاده کرده است و این مساله را در همه ابعاد رعایت می کند.

الهه بهبودی تهیه کنندگی این سری از برنامه «قرار» را بر عهده دارد. علی انتظاری جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه در مقام کارشناس و محمد جواد یافتیان نیز به عنوان مجری در این برنامه حضور خواهند داشت.

«قرار» هر روز ساعت ۱۷:۳۰ و تکرار آن روز بعد ساعت ۲۰ از شبکه افق پخش می شود.

کد خبر 3558490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha