۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۳۰

استاد حوزه علمیه:

شرکت پرشور مردم در انتخابات موجب قدرت نظام می‌شود

شرکت پرشور مردم در انتخابات موجب قدرت نظام می‌شود

قم - استاد حوزه علمیه گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور در انتخابات همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن باید وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی نظری منفرد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم به آفرینش انسان‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: انسان‌ها بدون هدف آفریده نشده‌اند.

وی گفت: خداوند انسان‌ها را برای هدفی آفریده و آن رسیدن به کمال است و رسیدن به کمال هم نیازمند تلاش و کوشش است که باید آن را مورد توجه قرار داد.

این استاد حوزه علمیه قم به روز قیامت اشاره کرد و ادامه داد: این روز برای بسیاری روز حسرت است لذا ما انسان‌ها باید قبل از انجام کار‌هایمان جوانب آن را بسنجیم که اگر غیر از این باشد روزی از انجام آن کار پشیمان خواهیم شد که دیگر فایده‌ای ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات هفتم اسفندماه اشاره کرد و افزود: حضور پر شور و رأی دادن مردم نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام نظری منفرد شرکت در انتخابات را شرف، کرامت و عزت ما مسلمانان عنوان کرد و گفت: این کرامت را باید با شکوه هرچه بیشتر در هفتم اسفندماه به نمایش بگذاریم تا دشمنان انقلاب که هرلحظه ما را رصد می‌کنند این حضور و حمایت ملت از نظام را ببینند.

وی تصریح کرد: همانگونه که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حماسه آفریدند و نسبت به سال‌های گذشته حضور بیشتری داشتند، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز باید بار دیگر حمایت و حضورشان را به نمایش بگذارند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مردم در انتخابات آزاد‌ هستند تا به افراد مود نظر خود رأی دهند، گفت: لازم است تا در این همه پرسی عمومی همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه شرکت نماییم.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات موجب قدرت نظام می‌شود، عنوان کرد: همانگونه که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به نظام نشان دادند در انتخابات نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی باید بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دهند.

حجت الاسلام نظری منفرد تأکید داشت: هفتم اسفندماه همه با هم یک انتخابات پر شور و حداکثری را که نشان دهنده اعتبار و کرامت نظام است به نمایش خواهیم گذاشت.

کد خبر 3560756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha