۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر مردم سالاری دینی در کشور است

مشارکت حداکثری در انتخابات بیانگر مردم سالاری دینی در کشور است

اصفهان - رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همچنین بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، سید رضا عقدایی در همایش زنان، انتخابات، مشارکت حداکثری اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همچنین بیانگر حاکمیت مردم سالاری دینی در کشور است.

وی در این همایش که با حضور مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد؛ اضافه کرد: کشور ما مدعی برقراری یک حکومت مردم سالاری دینی برای اولین بار در دنیا است بنابراین برگزاری انتخابات با مشارکت گسترده مردم، منعکس کننده این حقیقت است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه دولت یازدهم از نیروهای توانمند و قوی تشکیل شده است، افزود: دولت تدبیر و امید تاکنون توانسته است در بسیاری از زمینه ها از جمله برجام و نظام سلامت به موفقیت های بزرگی دست یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز با اشاره به اینکه شرایط برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شده است، افزود: بانوان نیز باید با حضور حداکثری خود در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح و توانمند بتوانند نقش بسزایی در توسعه کشور ایفا کنند.

حسین سیستانی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و استاندار بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند، افزود: اصفهان باید حداکثر مشارکت کنندگان را در انتخابات داشته باشد و شرایط برای مشارکت حداکثری شهروندان در این رویداد مهم سیاسی در استان فراهم شده است.

همایش زنان، انتخابات، مشارکت حداکثری به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بصورت همزمان در ۲۴ شهرستان استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 3563825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha