۵ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۱۲

لیونل مسی:

پیروزی بزرگی کسب کردیم/ آرسنال توان انجام هر کاری را دارد

پیروزی بزرگی کسب کردیم/ آرسنال توان انجام هر کاری را دارد

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا گفت پیروزی دو بر صفر در زمین آرسنال بسیار ارزشمند است اما هنوز کار تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بارسلونا در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه امارات مقابل آرسنال باخت. هر دو گل بارسا در نیمه دوم را لیونل مسی وارد دروازه آرسنال کرد.

مسی در خصوص این بازی اظهار کرد: ما یک بازی بزرگ انجام دادیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم. آن هم مقابل یک تیم خوب با بازیکنان خوب. نسبت به کاری که در هر لحظه بازی انجام دادیم رضایت دارم.

وی در ادامه تصریح کرد: بازی بزرگی انجام دادیم اما می دانیم که بازی هنوز تمام نشده است. آرسنال توان انجام هر کاری را دارد. دو گل خارج از خانه خیلی مهم است اما کار تمام نشده است. ما برای برد به بازی دوم قدم می گذاریم.

مسی افزود: آنها در نیمه نخست خیلی خوب و قدرتی بازی کردند. اما می دانستیم که نمی توانند در نیمه دوم این وضعیت را حفظ کنند و کارشان دشوار خواهد شد. ما در نیمه دوم فضای بیشتری داشتیم و روی ضد حمله توانستیم یک گل به ثمر برسانیم.

مسی ، لوییس سوآرس و نیمار همگی در رقابتهای لالیگا پنالتی از دست داده اند. مسی گفت خوشحال است که دروازه پتر چک را گشوده است.

وی گفت:خوشبختانه من از روی نقزه پنالتی گل زدم. ما بعضی اوقات پنالتی از دست می دهیم چون دروازه بانان، ما را خیلی خوب بررسی کرده اند. این باعث دشواری کار می شود. اما خوشبختانه موفق شدم گل بزنم.

کد خبر 3564579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha