۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۵:۴۷

محمود افشاردوست:

بالاخره نتیجه مذاکرات و رایزنی‌های خود را گرفتیم

بالاخره نتیجه مذاکرات و رایزنی‌های خود را گرفتیم

دبیرکل فدراسیون والیبال با اشاره به حضور پنج ایرانی در کمیته‌های مختلف کنفدراسیون آسیا گفت: حضور پنج ایرانی در کمیته های مختلف آسیا نتیجه این تعامل‌هاست.

 به گزارش خبرگزاری مهر، محمود افشاردوست در خصوص حضور پنج ایرانی در کمیته های مختلف AVC بیان کرد: با توجه به اینکه والیبال ایران از قدرت‌های برتر جهان محسوب می شود، طبیعی است که انتظار حضور بیشتر ایرانی ها در کمیته های مختلف کنفدراسیون والیبال آسیا وجود دارد.

وی با بیان اینکه از مدت ها قبل تعامل با کنفدراسیون والیبال آسیا، فدراسیون های ملی کشورهای مختلف و مسئولین کمیته های کنفدراسیون آسیا را آغاز کردیم، گفت: در نشست هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا در ریاض نیز برای این موضوع نشست های مختلفی با اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا داشتیم. رایزنی ها و مذاکرات فراوانی با مسئولین مربوطه داشتیم و بالاخره نتیجه آن را گرفتیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: البته انتظار فدراسیون والیبال ایران بیش از پنج سهمیه بود اما باز هم به این تعداد راضی هستیم و نسبت به دوره چهار ساله قبل شرایط‌‌ بهتر شده است.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه والیبال ایران مسابقات مختلف و مهم جهان از جمله لیگ جهانی را به خوبی میزبانی کرده است، از نظر تجربه و توانایی اعضای خانواده والیبال ایران توانایی عضویت در کمیته های بیشتری دارند و برای افزایش این اعضا در آینده نیز باز هم تلاش خواهیم کرد.

افشاردوست تاکید کرد: متاسفانه برخی از نفرات پیشنهادی فدراسیون والیبال ایران همانند امیدوار حاتمی رئیس کمیته داوران، هومن باقری رئیس کمیته روابط بین الملل و مرتضی افجه‌ای رئیس کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال به رغم شایستگی در بین این نفرات قرار نگرفتند.

کد خبر 3565062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha