۶ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۵۹

با صدور بیانیه ای؛

خانه مطبوعات کردستان مردم را به مشارکت گسترده درانتخابات دعوت کرد

خانه مطبوعات کردستان مردم را به مشارکت گسترده درانتخابات دعوت کرد

سنندج-خانه مطبوعات استان کردستان در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باصدور بیانیه‌ای مردم این استان رابه مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این بیانیه آمده است: ملت ایران هفتم اسفندماه امسال با دو رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی روبرو هستند و زمینه برای خلق حماسه ای دیگر برای این ملت انقلابی فراهم شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ایران اسلامی امروز در اوج عزت، اقتدار و استقلال است و به دست آمدن این راه دشوار در سایه حضور آگاهانه مردم در تمام عرصه و صحنه ها میسر شده و حضور حماسی و پرشور مردم در این دوره از انتخابات امروز بیش از هر زمان دیگری می تواند مسیر پیشرفت و اقتدار هرچه بیشتر این نظام و کشور را هموارتر کند.

این بیانیه همچنین می افزاید: ملت بزرگ ایران در حالی پاگذاشتن در سی و هشتمین بهار انقلاب را با حضور حماسی و پرشکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن جشن گرفت این روزها خود را برای خلق حماسه ای دیگر در هفتم اسفند آماده می کند و این مردم قدرشناس از این راه می خواهند به دنیا ثابت کنند که در راه تحقق آرمان های خود همچنان ثابت قدم هستند.

در ادامه بیانیه خانه مطبوعات استان کردستان آمده است: مردم مسلمان، مرزدار و غیور کردستان که در همه صحنه های انقلاب حضور آگاهانه و با بصیرتی داشته اند امروز نیز با درک شرایط حساس منطقه خود را مهیای حضوری پرشور و حماسی در هفتم اسفند می کنند و با خلق حماسه حضور بار دیگر نام کُرد و کردستانی را در تاریخ به ثبت می رسانند.

این بیانیه می افزاید: خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه استان کردستان از ماه ها قبل زمینه را برای حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات فراهم کرده اند و اکنون نیز با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع و به موقع در راه نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

خانه مطبوعات کردستان در پایان این بیانیه با دعوت گسترده مردم به حضور پرشور در پای صندوق های رای اعلام کرده است؛ رسانه های استان با حضور فعالانه در روز رای گیری آماده ثبت و ضبط حماسه آفرینی مردم کردستان هستند.

کد خبر 3565413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha