۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱

امام جمعه فردوس:

مردم بار دیگر دشمنان را از دخالت در سرنوشت کشور مایوس کنند

مردم بار دیگر دشمنان را از دخالت در سرنوشت کشور مایوس کنند

بیرجند- امام جمعه فردوس گفت: مردم با حضوری حداکثری خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را از دخالت در سرنوشت کشور خود مایوس کنند.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مردم شریف استان خراسان جنوبی به خصوص مردم ولایت مدار فردوس به مانند همیشه حضور پرشور و گسترده در انتخابات روز هفتم اسفندماه خواهند داشت.

وی ادامه داد: به طور حتم مردم در نخستین ساعات روز رای گیری در پای صندوق های رای حضور  و به وظیفه ملی و شرعی خود عمل خواهند کرد تا بار دیگر وفاداران به انقلاب را خشنود و دشمنان را از دخالت در سرنوشت کشور خود مایوس کنند.

امام جمعه فردوس با تاکید بر اینکه این حضور مردم سبب رضایت رهبری معظم انقلاب و در نتیجه موجبات خشنودی و رضایت ولی عصر(ع) را در پی خواهد داشت، بیان کرد: آموزه های دینی، فرمایشات امام راحل(ره) و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این است که مردم همواره در جهت عکس خواسته های دشمن قدم بردارند و مردم نیز این هوشیاری خود را حفظ خواهند کرد.

بابایی اضافه کرد: در این برهه از زمان که دشمن در صدد تفرقه افکنی بین ملت ایران است، مردم با همدلی و همزبانی خود نقشه دشمن را خنثی کرده و به قول رهبری معظم انقلاب بعد از پشت سرگذاشتن دوران رقابت با برادری و همزیستی مسالمت آمیز  در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد.

کد خبر 3565437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha